۰۸ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۸۵۱۴۲

مسابقه عکاسی روز قدس در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزرای رسا ـ همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مسابقه بزرگ عکاسی روز جهانی قدس در تبریز برگزار می شود.
راهپيمايي روز قدس
به گزارش خبرگزاری رسا ار تبریز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی، حوزه هنری استان آذربایجان شرقی، به مناسبت روز جهانی قدس، جهت ثبت حضور پرشور و همدلی و همراهی آحاد مردم مسلمان، که نمایانگر وحدت و نوع دوستی اسلامی در دفاع از ملت مظلوم فلسطین است، مسابقه بزرگ عکاسی را در سطح استان برگزار می کند.

حسن نجفی افزود: امت همیشه در صحنه اسلام در لبیک به ندای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری، پرشورتر از سالهای قبل با وحدت و یکپارچگی در صفوفی فشرده و فریادی رسا در راهپیمائی روز جهانی قدس، همدلی و همراهی خود را که نمایانگر نوع دوستی اسلامی در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و مقابله با مستکبران است، به نمایش خواهند گذاشت.

رییس حوزه هنری آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه روز جهانی قدس، یادگار ماندگار حضرت امام راحل است، اظهار داشت: اهالی فرهنگ وهنر نیز ضمن اعلام انزجار از جنایت های ضد بشری رژیم صهیونیستی، دوشادوش سایر اقشار متعهد جامعه، با حضوری چشمگیر در این حرکت مقدس ، صدای آزادی قدس شریف را سر داده و بارزترین شکل تعهد را به تصویر خواهند کشید.

نجفی با بیان اینکه هنرمندان متعهد با حضور خود در تمامی صحنه ها به ادای رسالت و تعهد هنری خویش می پردازند، گفت: در همین راستا و در جهت به تصویر کشیدن حضور پرشور آحاد مردم در پیوند ناگسستنی خود با ملت مظلوم فلسطین ، در روز جهانی قدس- روز مقابله مستضعفین با مستکبرین – با دعوت از کلیه هنرمندان و عکاسان استان و اعلام فراخوان، اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ عکاسی جهت انتخاب بهترین عکس های خبری و گزارشی نموده است و تمامی هنرمندان عکاس می توانند بدون هیچ محدودیتی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در این مسابقه حضور و آثار خود را تا مورخه 20/6/89 به حوزه هنری استان ارسال نمایند.

شایان ذکر است، به آثار ارسالی پس از انتخاب و داوری جوایز نفیسی به همراه لوح تقدیر اهداء خواهد شد. همچنین عکاسان در صورت نیاز به معرفی و مجوز عکاسی از مراسم با شکوه روز جهانی قدس می توانند جهت دریافت آن به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مراجعه کنند./935/د102/س
ارسال نظرات