۰۸ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۸۵۱۹۷
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

آیت الله فقیه یزدی یار امام و رهبری و خدمت‌گزار صادقی برای انقلاب بود

خبرگزاری رسا ـ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی به مناسب درگذشت آیت‌الله فقیه یزدی تصریح کرد: این عالم ربانی یار امام و رهبری و خدمت‌گزار صادقی برای انقلاب بود.
آرم جامعه مدرسين
به گزارش خبرگزاری رسا، در پی ارتحال حضرت آیت الله محمد حسن فقیه یزدی، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:خبردرگذشت فقیه مجاهد آیت الله محمد حسن فقیه یزدی موجب تأسف و تأثر فراوان گردید. آن عالم فرزانه عمر خود را در راه خدمت به مکتب متعالی اسلام و دعوت همگان به قرآن کریم و عترت پیامبر گرامی اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) صرف نمود و با تلاش خستگی ناپذیر، ضمن تربیت شاگردان فراوان در علوم مختلف اسلامی، آثار گرانبهایی را از خود بر جای نهاد. نیز آن مرد مجاهد، همواره در طول مبارزات ملت ایران با رژیم ستمشاهی، در کنار حضرت امام(ره) بود و پس از انقلاب نیز یار امام و رهبری و خدمت‌گزار صادقی برای انقلاب بود.

در این این پیام تصریح شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن عرض تسلیت این رحلت جانسوز به عموم ملت ایران، و بیت معظم ایشان، خاصه اخوان گرامی، علّو درجات را برای آن عالم مجاهد و صبر و اجر فراوان را برای بازماندگان ایشان از خداوند متعال خواستار است.
 
این پیام می‌افزاید: امید است که آن عزیز سفر کرده، در این ماه ضیافت الله به ضیافت بندگان صالح پروردگار نائل آید و در جوار پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) و امامان معصوم (علیهم السلام) محشور گردد. /917/د102/ص



ارسال نظرات