۱۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۸۵۴۶۲
امام جمعه ویس:

روحانیت قشر تأثیرگذار در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ویس با اشاره به نقش روحانیان در جامعه، هدایت بخشی جوانان را نیازمند کار و همت مضاعف در راستای ترویج فرهنگ اسلامی عنوان کرد.
حجت الاسلام آفرين، امام جمعه ويس
حجت الاسلام محمد علی آفرین، امام جمعه ویس، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تأکید بر این که ماه مبارک رمضان در ذات خود ماه پر برکتی است، اظهار داشت:  روزه دار در این  ماه همواره باید در فکر خداوند باشد و خودسازی را بهترین عمل بداند.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی در صدا و سیما تاکید کرد:مسائل فرهنگی و صدا و سیما از هم جدا نیست و این دو باید در کنار هم برای مقابله با فرهنگ غرب هم مسیر هم باشند که جدایی این دو به معنای گسترش فرهنگ غرب در جامعه  اسلامی است.

امام جمعه ویس در ادامه به وظایف روحانیان اشاره کرد و گفت: روحانیان مبلغ امر حجاب و عفاف در کشور هستند و در کنار آن باید امور فرهنگی زمینه دسازی کنند تا به اهداف نظام در زمینه حجاب و عفاف رسید.

نماینده ولی فقیه در شیلات خوزستان خاطرنشان کرد: این کار اختصاص به قشر خاصی ندارد و ارتباط مستمر و مستقیم روحانیان با جامعه راهکار ترویج حجاب و عفاف است.

حجت الاسلام آفرین خاطرنشان کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب از میزان فعالیت فرهنگی کاسته شد در نتیجه بیگانگان با ایجاد شبیخون فرهنگی بر جوانان ما اثر منفی گذاشته و آنان را منحرف کردند؛ از این رو بالا بردن ظرفیت فرهنگی و کار و همت چندین برابر ضروری است./945/پ203/س
ارسال نظرات