۱۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۸۵۵۶۱
با ندای وحدت و اتحاد؛

مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان نابودی رژیم صهیونیستی را فریاد زدند

خبرگزاری رسا ـ مردم شیعه و سنی با خلق حماسه ای دیگر در روز جهانی قدس و با ندای وحدت و اتحاد خود نابودی رژیم اشغالگر قدس را فریاد زدند .
مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان نابودی رژیم صهیونیستی را فریاد زدند روز قدس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، مردم شیعه و سنی نقاط مختلف استان سیستان و بلوچستان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه ای دیگر خلق کردند و با ندای وحدت و اتحاد خود نابودی رژیم جعلی و اشغالگر صهیونیستی را فریاد زدند .

بر اساس این گزارش، راهپیمایی با شکوه مردم شهید پرور زاهدان از ساعت 10 صبح آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از میدان آزادی به سمت میدان نماز و مصلی قدس این شهر آغاز شد و شرکت کنندگان را که همه اقشار جامعه از روحانیون و طلاب تا جوانان دانشجو، دانش آموز، کارمندان، کارگران و زنان تشکیل می داد با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسراییل»، « مرگ بر آمریکا»،«آمریکا ننگت باد، اسراییل مرگت باد» و «یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا» خشم و انزجار خود را از اشغال قبله اول مسلمین و سرزمین فلسطین بدست رژیم صهیونیستی و اجلاس سازش اعلام کردند و حمایت دوباره خود را از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین اعلام و بر ادامه راه مقاومت تأکید کردند .

در پایان راهپیمایی قطعنامه پایانی قرائت شد که شرکت کنندگان بندهای مختلف آن را تکبیر گویان تأیید کردند .

همچنین، در شهرهای مختلف استان سیستان و بلوچستان نیز مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور مردم شیعه و سنی باشکوهی خاص از مسیرهای اعلام شده برگزار شد و حمایت خود را بار دیگر از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند ./940/پ202/ص
ارسال نظرات