۱۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۸۵۷۷۵

کانون محققان و پژوهشگران پیشکسوت نیروهای مسلح در استان البرز تشکیل می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین همایش تخصصی محققان و پژوهشگران پیشکسوت نیروهای مسلح در چهاردهم مهرماه سال جاری در مجتمع فرهنگی،تفریحی ایثار منطقه کردان کرج برگزار می‌شود.
سيد کمال موسوي
به گزارش خبرگزاری رسا، سردار سرتیپ دوم پاسدار سید کمال موسوی، رییس مؤسسه سروش منزلت افزا در جمع خبر نگاران گفت : جامعه بزرگ و گسترده پیشکسوتان نیروهای مسلح که اکثراً از فرماندهان و رزمندگان دوران طلائی دفاع مقدس می باشند در سراسر کشور اسلامی حضور دارند و در همه خانواده ها و شهرها و روستاها از مقبولیت و احترام خاصی برخوردار می باشند .

وی افزود: موسسه سروش منزلت افزاء با توجه به تدبیر سردار سرتیپ پاسدار حسین دقیقی رییس سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در خصوص ایجاد کانونهای تخصصی پیشکسوتان نیروهای مسلح با استفاده از توانمندیهای این قشر با تجربه و متعهد و استفاده از ظرفیت‌های خوب این عزیزان در سطوح مختلف علمی ، پژوهشی و کاربردی با همکاری پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس بر آن شدیم تا انشاء الله در تمامی استانهای میهن اسلامیمان کانونهای اساتید،پژوهشگران و محققان پیشکسوت نیروهای مسلح را ایجاد نماییم .

مدیر عامل موسسه سروش منزلت افزا در ادامه افزود : در راستای عملیاتی شدن این دستور کار ، اولین همایش نخبگان و پژوهشگران و اساتید دانشگاهی پیشکسوت نیروهای مسلح را در استان البرز برگزار خواهیم نمود و عمده هدف ما در این همایش بررسی ایجاد راهکارهای مناسب و بستر سازی برای حضور موثر پیشکسوتان و بازنشستگان نیروهای مسلح در این کانونها می باشد . البته جلسات هماهنگی این همایش از ماه گذشته فی مابین سازمانهای ذیربط بطور مرتب و هفتگی برگزار می گردد و انشاء ا... مصمم هستیم همایشی در شأن و منزلت این بزرگواران با حضور مقامات ارشد مملکتی برگزار نماییم .

سردار موسوی در ادامه گفت : این همایش در حقیقت آغاز یک حرکت عظیم است که از استان البرز آغاز و به سایر استانها توسعه داده می شود و پژوهشگران و محققان و اساتید پیشکسوت نیروهای مسلح که کوله باری از تجربه و دانش را با هم دارا می باشند در قالب کانونهای تخصصی پژوهشگران و نخبگان منشاء خدمات و برکات زیادی خواهند بود و ما معتقدیم از این ظرفیت و فرصت بزرگ که مقام معظم رهبری هم در مناسبتهای مختلف به آن اشاره نموده اند انشاء ا... بهره برداری مناسب انجام گیرد . در ضمن در روز برگزاری همایش ، نمایشگاهی از ابداعات و تالیفات مدعوین نیز برگزار می شود./917/د102/ص


ارسال نظرات