۲۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۸۶۱۴۹
رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری:

آتش‌زدن کتاب آسمانی نشان از زبونی شیطان صفتان است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی مرکز استان مازندران با محکوم کردن اهانت به قرآن کریم در آمریکا گفت: آتش‌زدن کتاب آسمانی نشان از زبونی شیط‌ان‌صفتان است.
رييس اداره تبليغات اسلامي ساري
حجت الاسلام حمزه علی صادقی، رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با محکوم کردن اهانت روز گذشته به قرآن کریم در آمریکا، گفت:آتش‌زدن کتاب آسمانی نشان از زبونی شیط‌ان‌صفتان است.

وی با بیان این که توهین به هر دین و مذهبی ناشایست است و جسارت و هتک حرمت به کتاب الهی قرآن مجید که خود منشا نورانیت است بسیاز مذموم و زشت است، افزود: از خدای متعال می‌خواهیم آنانی که در ظلمت و تاریکی قرار گرفتند و این کتاب را توهین کردند را نابود کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری با اشاره به این که تصمیم یک گروه افراطی منسوب به مسیحیت برای اهانت به قرآن کریم و آتش زدن این کتاب آسمانی نشان از زبونی و پستی شیط‌ان‌صفتان است، خاطرنشان کرد: در شرایطی که اوضاع جهان در بحرانی‏ترین شرایط خود به سر می‏برد و شیطان با مجهزکردن لشکریان خود به انواع سلاح‏ها و نیرنگ‌ها، در پی سلب ایمان، معنویت و اتحاد از موحدان و مؤمنان ادیان الهی است، این مسأله موجب تشدید آلام بشری خواهد شد.

حجت الاسلام صادقی تأکید کرد: اهانت به کتاب آسمانی که به اعتراف همه دانشمندان منصف جهان کتابی است که مردم را به ایمان، برادری، صلح، گفتگو، اخلاق نیکو، حمایت از فقرا و  ایتام و محرومان، علم‏آموزی، توسعه و پیشرفت، عبادت خداوند، ارتباط با غیب، خودسازی، تقوا، پرهیزکاری و مبارزه با فساد دعوت می‏کند، را توهین به مقدسات بیش از یک و نیم میلیارد انسان‌های آزاده دانسته و نشانه ضعف و زبونی دشمنان و اسلام می داند‌.

وی با بیان این که همه ی انسان‌های آزاده جهان باید نسبت به این اقدام ضد اسلامی اعلام انزجار کنند، تصریح کرد: همه مسلمانان جهان باید با اعلام انذجار از حرکت پلید دشمنان اسلام و قرآن و به کوری چشم دشمنان اسلام روز قرآن‌سوزی از سوی دشمنان اسلام را با روز تکریم قرآن و اجرای همزمان محافل قرآنی در سراسر ایران مبدل کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری با تأکید براین که مسلمانان آزاده دنیا هیچگاه در کنار پیوند با اهل بیت رسول‌الله و خاندان عصمت و طهارت، رابطه خود با کلام وحی را قطع نمی‌کنند، بیان داشت: آنها همچنین بر ساختن جهانی قرآنی مبتنی بر صلح و آرامش دینی و اخروی تأکید دارند./950/پ202/س
ارسال نظرات