۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۸۶۲۸۲
در پی اهانت به قرآن؛

برنامه معجزه ماندگار از رادیو معارف پخش می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر گروه قرآن و حدیث رادیو معارف گفت: در صدد هستیم با پرداختن به موضوعات و مباحث قرآنی در مقابل عمل غیر انسانی اهانت به قرآن به طراحی برنامه ای با محوریت حقیقت قرآن بپردازیم.
راديو معارف



به گزارش خبرگزاری رسا، محمدحسن معینیان، مدیر گروه قرآن وحدیث رادیو معارف گفت: گروه قرآن وحدیث رادیو معارف در راستای تبین جایگاه والای قرآن دربین تمام حق طلبان عالم و تقبیح عمل زشت وخلاف انسانیت جمعی از افراطیون ، برنامه معجزه ماندگار را به صورت زنده از آنتن رادیو معارف پخش می کند.

وی با اعلام انزجار از عاملان اهانت به قرآن کریم در ادامه افزود: ما باید در مقابل این عمل فقط به تبین عظمت و حقانیت قرآن بپردازیم.

معینیان خاطر نشان کرد: در صدد هستیم با پرداختن به موضوعات و مباحث قرآنی به صورت روتین در جدول برنامه های رادیو معارف در مقابل این عمل غیر انسانی به طراحی برنامه ای با محوریت حقیقت قران بپردازیم.

وی با بیان ویژگی ها و ساختار محتوایی این برنامه یادآور شد: برنامه معجزه ماندگار بصورت ثابت در جدول پخش برنامه های رادیو معارف گنجانده شده تا بتواند رسالت محول شده به این گروه را به شایستگی انجام دهد.

گفتنی است، این برنامه روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 24 و 25 شهریورماه از ساعت 18 تا 19 به تهیه کنندگی و سردبیری سید احمد محمودی به صورت زنده از این شبکه رادیویی پخش خواهد شد./919/د102/ع

ارسال نظرات