۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۸۶۳۷۲
نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل:

غفلت از ارزش‌های دفاع مقدس جبران ناپذیر است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل گفت: غفلت از ارزش های معنوی و الهی دوران دفاع مقدس نتایج جبران ناپذیری به دنبال دارد.
حجت الاسلام کاملي فر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت ‌الاسلام حسن کاملی‌فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل، امروز در نشست هماهنگی برنامه‌ های هفته دفاع مقدس با تاکید بر گردآوری تاریخ شفاهی جنگ تحمیلی اظهار داشت: نسل جوان حقایق دوران دفاع مقدس هستند، بنابراین وقایع آن دوران بایستی بدون اغراق و غلوگویی بیان شود.

وی با بیان اینکه تبیین مظلومیت رزمندگان ایران اسلامی در اولویت رسانه های گروهی در هفته دفاع مقدس قرار گیرد، گفت: چاپ برخی مصاحبه ‌های بی ‌فایده و دور از شان نظام و ملت در رسانه‌ها قابل قبول نیست.

حجت الاسلام کاملی فر ادامه بخشی از جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی در جهت تضعیف باورهای نسل جوان است، از این رو آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی رسالت مهم رسانه است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل هفته دفاع مقدس را فرصتی مناسب برای بازگویی دستاوردهای انقلاب اسلامی و رشادت رزمندگان اسلام دانست و افزود: تقویت روحیه آمادگی دفاعی و رزمی یکی از دستاوردهای عظیم پاسداشت این ایام است.

وی در ادامه با تأکید بر این‌که ولایت‌مداری رزمندگان رمز پیروزی بر متجاوزان بثی بود، گفت: ادامه داد: شهدا و ایثارگران با تبعیت بی‌چون‌ و چرا از امام راحل و خط سرخ شهادت چنان نعمتی را به این ملت ارزانی داشتند که امروز در سایه این نعمت بی‌پایان شاهد ثبات نظام اسلامی هستیم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل با بیان این‌که دوران دفاع مقدس جزء پرافتخارترین تاریخ ایران اسلامی است، گفت: غفلت از ارزش‌های معنوی و الهی دوران دفاع مقدس نتایج جبران‌ناپذیری به دنبال دارد.

حجت الاسلام کاملی فر تصریح کرد: تاریخ هر ملت حافظه آن ملت است، اگر در تاریخ ایران بزرگ نقاطی سرنوشت‌ساز را شاهد هستیم، به یقین دوران دفاع مقدس طلایی‌ترین و تأثیرگذارترین مقطع تاریخی کشور است./935/پ202/س
ارسال نظرات