۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۸۶۳۷۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

آمریکا به دنبال پوشش شکست‌های خود در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: قرآن‌سوزی از سوی عده‌ای از جاهلان دون‌صفت نشانه سقوط مکتب غرب در دام خودخواهی‌ها است.
حجت الاسلام ستوده، مديرکل تبليغات اسلامي استان اردبيل
به خبرگزاری رسا از اردبیل به نقل از گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده با اشاره به اعمال وقیحانه برخی کشیش‌های آمریکایی و افراد خبیث صهیونیست‌نژاد در اهانت به قرآن کریم اظهار داشت: اکنون نظام سلطه با ارتکاب به چنین عمل وهن‌آلود و خبیثانه‌ای باید منتظر پاسخی قاطع و روشن از امت‌های اسلامی و فداییان قرآن و مکتب اسلام باشد و در کنار آن نیز این افراد ازعذاب الیم و شدید الهی در امان نخواهند بود.

وی با یادآوری این‌که آموزه‌های قرآن همه آموزه‌های انسان‌ساز و برگرفته از فطرت انسانی است، تصریح کرد: دشمنان اگر به عمق مبانی و آموزه‌های قرآن توجه می‌کردند هرگز پای در منجلاب سقوط نمی‌گذاشتند چرا که این حرکت‌ها نشان می‌دهد آنها در این مسیر گام برمی‌دارند.

حجت الاسلام ستوده با یادآوری این‌که از زمان نزول قرآن تاکنون دشمنان مختلفی سعی کردند حقیقت این کتاب الهی را خاموش کنند، افزود: قرآن از زمان نزول کتاب دل‌ها است و در حقیقت تمییزدهنده جبهه حق و باطل است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی آمریکای شیطان صفت و رژیم صهیونیستی پلید سعی می‌کند شکست‌های خود را در منطقه با این اقدامات منحرف کند و مقصر اصلی تمام فجایع جهانی را مسلمانان معرفی کند.

حجت الاسلام ستوده اضافه کرد: آنها با این حرکت‌های خود سخت در اشتباه هستند چرا که برخلاف زعم آنها، قرآن به خوبی راه هدایت و گمراهی را مشخص کرده است و هرگز مجالی برای دشمنان و دین‌ستیزان قائل نشده است.

وی سرانجام استکبار جهانی را خواری و خفت اعلام کرد و ادامه داد: استکبار جهانی و دشمنان اسلام بدانند که با قرآن‌سوزی نه تنها نمی‌توانند اعمال خود را توجیه کنند بلکه در چاه ظلمانی جاهلیت سقوط می‌کنند.

حجت الاسلام ستوده گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی نور قرآن جهانی شده است و همه با الهام از این کتاب آسمانی در مسیر سعادت و رستگاری شایسته حرکت می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل نمونه‌ای از این استقبال و نمود آشکار فهم و درک قرآن را مجالس و محافل قرآنی در ماه مبارک رمضان اعلام کرد و افزود: ملت‌های مسلمان در این ماه شریف با تمسک به قرآن کریم از بند استکبار رهایی یافتند و توانستند در مسیر حقیقی گام بردارند.

حجت الاسلام ستوده در پایان سخنان خود تصریح کرد: امروز برای اعتراض به چنین اعمال خفت‌باری بار دیگر به وحدت و وفاق ملت‌های مسلمان نیاز است تا با حرکت‌های محکم و کوبنده خود لرزه بر اندام دشمن بیندازند./935/د102/س
ارسال نظرات