۲۲ تير ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۸۶۳۹
همزمان بامیلاد حضرت ولی عصر؛

جشنواره وبلاگ‌نویسی میلاد حجت در گیلان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه مساجد گیلان، از برگزاری جشنواره وبلاگ‌نویسی میلاد حجت در مرداد ماه جاری خبرداد.
جشنواره وبلاگ‌نویسی میلاد حجت در گیلان برگزار می شود

حجت الاسلام سلیمان پور ابراهیم، مسؤول دبیرخانه مساجد گیلان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، از برگزاری جشنواره وبلاگ‌نویسی میلاد حجت در مرداد ماه جاری خبرداد.

وی اظهار داشت: پایگاه اینترنتی انتظار حجت به مناسبت میلاد حضرت مهدی موعود (عج) جشنواره ملی وبلاگ‌نویسی میلاد حجت را با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می کند.

مسؤول دبیرخانه مساجد گیلان، گسترش فرهنگ مهدویت در فضای مجازی، ایجاد جمعیتی مهدوی در فضای اینترنت، نشان دادن بینش مهدوی جوانان مهدوی در فضای مجازی را از اهداف این جشنواره برشمرد و گفت: این جشنواره به دنبال ترویج مهدی‌باوری و مهدی‌یاوری در فضای ملتهب اینترنت و دوری جستن از خرافات و نشان دادن حقیقت مهدوی است.

وی زمان شرکت در جشنواره را تا 30مرداد 88 اعلام و خاطر نشان کرد: نتایج جشنواره 14 شهریور 88 مصادف با میلاد امام حسن مجتبی اعلام می شود.
 
حجت الاسلام پور ابراهیم یاد آور شد: هر فرد مجاز به شرکت در یک وبلاگ است و با شرکت بیش از دو وبلاگ، ثبت نام دوم حذف می شود.

وی اضافه کرد: وبلاگ‌هایی با موضوع مهدویت و امام زمان (عج) در جشنواره شرکت داده می شوند و به علت محدودیت زمانی در داوری‌ها، تنها مطالب صفحه اصلی وبلاگ ارزیابی می شود.

مسؤول دبیرخانه مساجد گیلان، با اشاره به داوری جشنواره در دو بخش فنی و محتوایی گفت: امتیاز داوری‌ در هر بخش 50 امتیاز بوده و امتیازها در پایان از 100 محاسبه می‌شود.

وی درباره داوری در بخش محتوایی اظهار کرد: در بخش محتوایی، غنی بودن مطالب، درج منبع برای هر مطلب، داشتن جذابیت، عدم کپی‌برداری از سایت‌ها و وبلاگ‌ها، به ‌روز رسانی منظم، استفاده از اشعار و تصاویر برای هر مطلب مورد ارزیابی قرار می گیرد.
 
حجت الاسلام پور ابراهیم در ادامه اظهار داشت: در بخش فنی، سبکی قالب، گرافیک وب، استفاده از رنگ‌های شاد و سنگین برای قالب، تطابق هدر با موضوع وبلاگ، امکانات متنوع برای کاربران، داشتن آرشیو کامل از مطالب و بازدید بالا و قرار گرفتن وبلاگ در موتورهای جستجوگر از امتیازات ویژه این بخش است.
 
وی در پایان تصریح کرد: علاقه مندان برای شرکت در جشنواره می توانند به نشانی اینترنتی  http://www.mhojat.ir/  مراجعه کنند.
ارسال نظرات