۱۳ مهر ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۸۶۷۰۰

کارگاه جریان‌شناسی نحله‌های انحرافی در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی جریان‌شناسی نحله‌های انحرافی ویژه خبرنگاران خبر داد.
حجت الاسلام حميد عظيمي، مدير کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام حمید عظیمی گفت: هدف از برگزاری این دوره یک روزه ارتقای توانمندی خبرنگاران به عنوان اقشار تاثیرگذار استان درباره مقابله با نحله‌های انحرافی، تبیین مبانی عرفان اسلامی و تربیت افراد متعهد برای آشنا کردن اقشار دیگر جامعه با عرفان اسلامی و ترسیم خطرات نحله‌های انحرافی برای آنان برای جلوگیری از نفوذ اندیشه‌های انحرافی در بین مردم به ویژه جوانان است.

وی افزود: این دوره برای نخستین بار در سطح کشور در این استان با همکاری خانه مطبوعات آذربایجان شرقی در قالب کارگاه‌های تخصصی این خانه و برنامه‌های آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی روز سی مهر در محل سالن همایش اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عظیمی اظهار داشت: در این دوره یک روزه خبرنگاران عزیز با کلیات نحله‌های انحرافی از قبیل راجنیش اشو، سای بابا، اکنکار، شیطان‌پرستی، بهائیت، وهابیت و نقد آنها آشنا می‌شوند.

وی تصریح کرد: خبرنگاران پس از این دوره آموزشی گواهی‌نامه آشنایی با جریان‌های انحرافی را از طرف اداره کل تبلیغات اسلامی استان و خانه مطبوعات آذربایجان شرقی دریافت می‌کنند.

گفتنی است، در این جلسه عبدالعلی آذری مسئول آموزش، اسد بابایی مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و عارف گوزلی مدیرعامل خانه مطبوعات استان نظرات خود را در راستای برگزاری هر چه بهتر این دوره ابراز داشتند./935/د102/س
ارسال نظرات