۲۶ مهر ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۸۸۰۸۰
مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی:

تبیین شخصیت شهدای روحانی در مقابله با تهاجم فرهنگی تأثیرگذار است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) اهواز با تأکید بر تبیین شخصیت شهدای روحانی برای جوانان اظهار داشت: تبیین شخصیت شهدای روحانی عامل مهمی در مقابله با تهاجم فرهنگی است.
حجت الاسلام بهرام، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه امام علي (ع) اهواز
حجت الاسلام علی کاظم بهرام، مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به نقش مهم و اساسی روحانیت در جنگ تحمیلی، اذعان داشت: روحانیت در انقلاب و جنگ تحمیلی نقش بسزایی داشتند که افزون بر تبلیغ دین اسلام به انجام فعالیت های مدیریتی، فرهنگی و فرماندهی می پرداختند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) با تأکید بر این که نسل سوم و چهارم انقلاب را با روحانیان مبارز، ایثارگر و شهید آشنا کنیم و به تبیین ابعاد شخصیتی آنان بپردازیم، تصریح کرد: روحانیت در دوران دفاع در نقش فرماندهی، نیروهای عملیاتی و پشتیبانی در خط مقدم جبهه ها ایفای نقش می کردند، به شکلی که در سخت ترین درگیری ها حضور فعال داشتند.

وی با تأکید بر این که تاکنون از تبیین شخصیت شهدای روحانی غفلت شده است، ابراز داشت: اگر چه برگزاری یادواره شهدای روحانی بسیار دیر هنگام برگزار شده است؛ اما می تواند ابزاری مهم در مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم باشد.

حجت الاسلام بهرام در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: روحانیت به اندازه ای که در انقلاب و جنگ تحمیلی نقش بسزایی داشتند، ابعاد شخصیتی و زندگانی آنان در جامعه به خوبی تبیین نشده و این قشر از جامعه مورد ظلم واقع شده است.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) در پایان سخنانش بیان داشت: جوانان با مطالعه زندگی نامه و سیره علمی روحانیان شهید و دیگر رزمندگان می توانند سرلوحه خوبی برای زندگی خود داشته باشند./945/ت302/س

ارسال نظرات