۲۹ مهر ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۸۸۳۴۷
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

عقب نشینی از تفکر و آرمان ولایت فقیه، سبب گمراهی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: اساس نظام اسلامی بر محور ولایت فقیه استوار است، به همین جهت دشمنان قسم خورده انقلاب تلاش خود را برای تضعیف این شاخص اصلی به کار گرفته اند.
آرم سپاه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، امروز در جمع مردم آذرشهر با اشاره به استقبال تاریخی مردم قم از رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: حرکت انقلابی مردم قم بار دیگر یاوه گویی بدخواهان ولایت مطلقه فقیه و نظام اسلامی را منزوی و رسوا کرد.

وی پیوند مردم و رهبری را ناگسستنی دانست و گفت: اساس نظام اسلامی بر محور ولایت فقیه استوار است، به همین جهت دشمنان قسم خورده انقلاب تلاش خود را برای تضعیف این شاخص اصلی به کار گرفته اند.

حجت الاسلام ولایی با تأکید بر این‌که بایستی لحظه به لحظه دیده، موانع و تحرکات دشمنان انقلاب اسلامی را رصد کرد، گفت: اگر این‌گونه نباشد، فتنه‌ها تکرار‌شدنی است، بایستی مسلح به سلاح بصیرت باشیم چرا که هر چند جریان فتنه دفع شده است؛ اما آنها آرزوی بازگشت دوباره به حکومت را دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در ادامه ولایت‌مداری را مبنای فعالیت و رسالت سپاه و روحانیت دانست و افزود: تبعیت محض از رهبری، تجلیل و تقدیر از خدمات ولایت فقیه، ولایتمداری و به معنای همگام بودن با ولایت و حرکت در مسیر آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی است.

وی تأکید کرد: جلو افتادن از ولایت باعث گمراهی و عقب ماندن از ولایت عامل هلاکت است، شکل گیری سپاه با ولایتمداری بوده است و تداوم آن نیز با ولایتمداری خواهد بود.

وی گسترش روز افزون مبانی انقلاب اسلامی در جهان را ناشی از تشکیل صدور اندیشه های متعالی امام و انقلاب اسلامی با محوریت ولی فقیه دانست و گفت: امروزه دشمنان به دنبال ایجاد انحراف در مسیر اصیل اسلام ناب محمدی هستند./935/پ202/س
ارسال نظرات