۰۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۸۹۱۳۹

پذیرش دانش‌پژوه در نیمسال دوم دانشکده مجازی علوم حدیث

خبرگزاری رسا ـ دانشکدۀ مجازی علوم حدیث برای نیمسال دوم سال تحصیلی جاری در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد به شیوه جدید دانش‌پژوه می‌پذیرد.
دانشكده مجازي علوم حديث


به گزارش خبرگزاری رسا، رامجردی، مدیر روابط عمومی دانشکده مجازی علوم حدیث گفت: بر اساس ضوابط ابلاغی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در زمینۀ شیوۀ جدید پذیرش در دانشگاه‌های مجازی و مجوزهای صادر شده، شرایط پذیرش دانشجوی جدید در دانشکدۀ مجازی علوم حدیث فراهم شده است و علاقمندان به تحصیل علوم و معارف اسلامی می‌توانند از ترم بهمن‌ماه سال تحصیلی جاری به صورت اینترنتی در این دانشکده تحصیل کنند.

مدیر روابط عمومی دانشکده مجازی علوم حدیث در خصوص زمان و نحوه ثبت نام گفت: نام‌نویسی از داوطلبان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشتۀ علوم حدیث، با گرایش‌های نهج‌البلاغه و تفسیر اثری از یکشنبه 9 آبان آغاز می‌شود و تا 16 آبان ادامه دارد.

رامجردی ضمن بیان افزایش احتمال قبولی به این شیوه تصریح کرد: این داوطلبان، هنگام ثبت‌نام در پایگاه اینترنتی دانشکدۀ مجازی علوم حدیث، از همان طریق در پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور نیز نام‌نویسی می‌کنند. اگر چه آزمون ورودی این دوره، همان آزمون سراسری تحصیلات تکمیلی است که توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود اما بر اساس ضوابط جدید و هماهنگی‌های انجام شده، رقابت این داوطلبان تنها با متقاضیان تحصیل در دانشکدۀ مجازی علوم حدیث خواهد بود و به همین دلیل، نتایج قطعی قبولی آن، اوایل اسفندماه اعلام خواهد شد تا پذیرفته‌شدگان بتوانند تحصیل خود را از همان زمان آغاز کنند.

دانشکده مجازی علوم حدیث به آدرس اینترنتی
http://vu.hadith.ac.ir از سال 1383 با مجوز رسمی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون نیز بیش از 2500 دانشجو به شیوه آموزش الکترونیکی و کاملا غیر حضوری از سراسر نقاط جهان در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های علوم اسلامی تحصیل می‌کنند.

گفتنی است این دانشکده در چهارمین جشنواره رسانه های دیجیتال به عنوان بهترین پایگاه آموزش الکترونیکی معرفی شد. /901/د102/ع

ارسال نظرات