۱۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۸۹۴۲۶
جامعه مدرسین در اطلاعیه‌ای؛

هوشیاری مردم مانع انحراف حرکت عظیم 13 آبان از سوی دشمنان خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ جامعه مدرسین حوزه علمیه با انتشار اطلاعیه ای به مناسبت 13 آبان آورده است: دشمنان می‌کوشند با اغواگری و تبلیغات مسموم این حرکت عظیم را کم رنگ سازند یا از مسیر آن منحرف کنند، که هوشیاری و درایت مردم کشور بخصوص دانشجویان و دانش‌آموزان از این انحراف جلوگیری کرده و خواهد کرد.
آرم جامعه مدرسين


خبرگزاری رسا جامعه مدرسین حوزه علمیه با انتشار اطلاعیه ای به مناسبت 13 آبان آورده است: دشمنان می‌کوشند با اغواگری و تبلیغات مسموم این حرکت عظیم را کم رنگ سازند یا از مسیر آن منحرف کنند، که هوشیاری و درایت مردم کشور بخصوص دانشجویان و دانش‌آموزان از این انحراف جلوگیری کرده و خواهد کرد.

در این اطلاعیه آمده است: ملت ایران یوم الله سیزده آبان سال 1389 را در حالی گرامی می‌دارد که با بصیرت و هوشیاری تمام در سایه هدایت ‌های خردمندانه مقام معظّم رهبری «مدظله العالی» توطئه فتنه‌ای که توسط آمریکا و ایادی داخلی آن طراحی و به اجرا در آمده بود خنثی نموده و آماده‌تر از همیشه برای دفاع از ارزشهای اسلامی وکیان نظام مقدس جمهوری اسلامی در صحنه حضور دارند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: مردم شریف ایران که هجمه به عزت، استقلال و آزادی ایران اسلامی توسط استکبار جهانی را بر نمی‌تابیدند با تبعیت از امام و حمایت از دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، برگ زرین دیگری در صحنه حماسه‌های انقلابی خود رقم زدند و هر ساله در 13 آبان که مصادف با سه حادثه مهم تبعید حضرت امام، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز دانش آموز است آن خاطرات را زنده خواهند ساخت.

جامعه مدرسین در ادامه افزوده است: این حقیقت روشن باعث شده که دشمنان انقلاب بکوشند با اغواگری و تبلیغات مسموم این حرکت عظیم را کم رنگ سازند یا از مسیر آن منحرف نمایند؛ که هوشیاری و درایت مردم کشور بخصوص دانشجویان و دانش‌آموزان از این انحراف جلوگیری کرده و خواهد نمود.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن گرامی‌داشت یوم الله 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، آحاد ملت شریف ایران را به حضور پرشور در مراسم این روز فرا می‌خواند./916/د101/ع

ارسال نظرات