۱۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۸۹۵۷۱
جانشین سپاه حضرت ولی‌عصر:

13 آبان روز پایداری ملت ایران در برابر مستکبران است

خبرگزاری رسا ـ جانشین سپاه حضرت ولی عصر خوزستان، 13 آبان را روز عزت و پایداری ملت ایران در برابر مستکبران دانست.
13 آبان
محمود معین پور، جانشین سپاه حضرت ولی عصر خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به روز 13 آبان، اظهار داشت: این روز تاریخی، روز عزت و پایداری ملت ایران در برابر زورگویان و مستکبران است.

جانشین سپاه حضرت ولی عصر خوزستان، 13 آبان را روز حرکت و پایداری مردم در عرصه های گوناگون دانست و افزود: این روز، بزرگی زرین در تاریخ ملت ما است و این‌گونه وقایع نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی بوده که نباید آنها را فراموش کنیم.

محمود معین پور، با بیان این که روز سیزده آبان از مهم‌ترین وقایعی است که در کشور ایران اتفاق افتاده و باید این روز مهم را گرامی داشت، اظهار داشت: در روز 13 آبان سال 57، بیش از 50 دانش آموز به دست مزدوران شاه ملعون به شهادت رسیدند که این رویداد، مناسب ترین روز برای مبارزه با استکبار جهانی است که بتوانیم راه شهیدانی چون شهید حسین فهمیده، بهنام محمدی را دنبال کنیم.

وی در پایان 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی را فصلی بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: برای ادامه دادن راه انقلاب باید به این مسأله توجه کنیم که اگر چه امام خمینی(ره) در میان ما نیست اما راه رهبر فقیه انقلاب، متجلی در رهبر معظم انقلاب است؛ به همین دلیل پیروی از رهبر معظم انقلاب، ادامه دادن راه امام خمینی(ره) است./945/پ203/س
ارسال نظرات