۱۶ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۸۹۷۲۴
نماینده ولی فقیه در گیلان:

دین اسلام نگاه دوراندیشانه ای به زندگی اجتماعی انسان ها دارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به نگاه دوراندیشانه اسلام به عرصه های مختلف زندگی اجتماعی، گفت: حضرت علی (ع) در نامه ای به مالک اشتر بر لزوم تأمین زندگی نیاز مندان تاکید کردند که این نشان از توجه اسلام به زندگی فردی و اجتماعی انسان است.
نماينده ولي فقيه در گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان؛ امروز در دیدار با نمایندگان شرکت های بیمه استان که به مناسبت 15 آبان روز بیمه انجام شد، بر ضرورت ایفای نقش فعال تر شرکت های بیمه در توسعه استان تاکید کرد.

امام جمعه رشت در ادامه تاکید کرد: شرکت های بیمه نقش حمایتی خود را اقشار آسیب پذیر بیشتر کنند.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی با اشاره به نگاه دوراندیشانه اسلام به عرصه های مختلف زندگی اجتماعی گفت: حضرت علی (ع) در نامه ای به مالک اشتر بر لزوم تامین زندگی نیاز مندان تأکید کردند که این نشان از توجه دین مبین اسلام به زندگی فردی و اجتماعی انسان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که بیمه عقد مشروع و معقول و پدیده نوین اقتصادی است، اعلام کرد: باید فرهنگ درست استفاده از خدمات بیمه ای به نحو مطلبو در کشور نهادینه شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان تأکید کرد: شرکت های بیمه با ارائه خدمات مطلوب تر به مردم، به ویژه اقشار آسیب پذیر و کم درآمد جامعه نقش حمایتی خود را افزایش دهند.

امام جمعه با بیان این که خوشبختانه در طول چند سال گذشته در بخش بیمه شهری و روستایی اقدامات مناسبی در سطح کشور صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: این خدمات دهی به مردم باید با قوت بیشتری ادامه یابد./950/پ202/الف
ارسال نظرات