۲۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۹۰۵۷۲
رییس اداره تبلیغات اسلامی رودبار:

حفظ نظام اسلامی و ولایت فقیه بزرگترین معروف است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی رودبار با بیان این که ولایت فقیه استحکام دین مبین اسلام، وحدت مسلمانان و عزت جهان اسلام را فراهم می کند، گفت: امروز حفظ نظام اسلامی و ولایت فقیه بزرگترین معروف است.
رييس اداره تبليغات اسلامي رودبار
حجت الاسلام صادق دوستار، رییس اداره تبلیغات اسلامی رودبار، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، ولایت فقیه را حافظ و نگهدارنده امامت دانست و گفت: این اصل مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی استحکام دین مبین اسلام، وحدت مسلمانان و عزت جهان اسلام را فراهم می کند.

وی ولایت فقیه را یکی از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: این اصل مترقی نظام اسلامی یکی از مهم ترین برکات نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی رودبار، اعتقاد به ولایت فقیه را مهم ترین عامل اقتدار ایران اسلامی در دنیا عنوان کرد و ادامه داد: امروز همه دنیا به نقش این اصل مهم در نظام اسلامی اعتراف کرده اند.

حجت الاسلام دوستار ولایت فقیه را سنگ‏بناى نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: بر هر فرد مسلمان و انقلابى لازم است این اصل اساسى را خوب بشناسد و سپس بر مدار آن حرکت کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی رودبار با اشاره به این که امروز همه تلاش دشمنان برای تضعیف جایگاه ولایت فقیه خلاصه شده است، بیان داشت: حفظ و حراست از جایگاه ولایت فقیه یک تکلیف مهم است که همگان وظیفه دارند به آن عمل کنند.

وی با بیان این که دشمنان نظام اسلامی برای پیشبرد اهداف شوم خود جایگاه رهبری و ولایت فقیه را هدف قرار گرفته اند، خاطرنشان کرد: امروز حفظ نظام اسلامی و ولایت فقیه بزرگترین معروف است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی رودبار، ولایت فقیه را عامل پیشرفت و توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان داشت: رهنمودهای حکیمانه رهبری در طول سال اخیر بسیاری از فتنه های دشمنان را خنثی کرد.

حجت الاسلام دوستار ولی فقیه را کشتی نجات نظام اسلامی در طول سال های گذشته دانست و گفت: هدایت عالمانه مقام معظم رهبری همواره ایران اسلامی را از بحران های بسیاری عبور داده است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به در پیش بودن دهه امامت و ولایت، تبیین جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی برای سطوح مختلف جامعه به ویژه جوانان را ضروری دانست و گفت: امروز همه باید با نقش ولی فقیه در جامعه اسلامی آشنا شوند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی رودبار، ادامه داد: امروز اگر ولایت فقیه مورد هجمه دشمنان قرار می گیرد برای این است که بتوانند تیشه به ریشه و اصل امامت بزنند.

حجت الاسلام دوستار اظهار داشت: غدیر نشان داد که امامت در استمرار نبوت است و امروز که ما در عصر غیبت قرار داریم باید پیرو حقیقی نایب امامت باشیم./950/ت302/الف
ارسال نظرات