۰۵ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۹۱۴۷۳

بنیاد فرهنگی مهدی موعود با حوزه علمیه سیستان و بلوچستان همکاری می‌کند

خبرگزاری رسا ـ در راستای همکاری بیشتر بین حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) این استان، نشست مشترکی با حضور مدیر حوزه علمیه و قائم مقام مدیرعامل این بنیاد برگزار شد .
مهدويت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، در راستای همکاری بیشتر بین حوزه های علمیه سیستان و بلوچستان و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) این استان، نشست مشترکی روز گذشته با حضور حجت الاسلام رضا ایمانی خواه، مدیر حوزه علمیه استان و معاونان مرکز مدیریت استان و موسی شهرکی، قائم مقام مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود‌(عج) استان و کشاورز معاون آموزشی بنیاد در محل حوزه علمیه استان برگزار شد‌.

در این نشست پیرامون آموزش مربی مهدویت و دوره آموزشی کوتاه مدت آشنایی با مباحث مهدویت ویژه روحانیون و طلاب استان بحث و تبادل نظر شد و مشکلات و موانع پیش رو مورد بررسی قرار گرفت‌.

همچنین در این نشست مشترک مصوب شد تا شرایط و مزایای شرکت در این دوره های آموزشی از سوی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) به روحانیون و طلاب اطلاع رسانی شود و ثبت نام برای شرکت در این دوره ها نیز از سوی مدیریت حوزه علمیه استان انجام شود تا در صورت به حد نصاب رسیدن، دوره‌های یادشده برگزار شود.

گفتنی است، در پایان نشست مشترک حجت الاسلام یوسف تدینی، معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی به عنوان نماینده حوزه علمیه سیستان و بلوچستان و اسحاق کشاورز، به نمایندگی از بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) این استان، جهت پیگیری امورات و همکاری در سایر زمینه‌ها انتخاب شدند‌./940/پ202/س
ارسال نظرات