۰۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۹۱۶۷۸
نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسین اهواز:

شسکت فتنه 88 موجب در هم شکستن هیمنه استکبار شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین اهواز، شسکت فتنه 88 را موجب در هم شکستن هیمنه استکبار دانست و بسیجیان را به بصیرت افزایی نسبت به قشر جوان جامعه فرا خواند.
فتنه 88
حجت الاسلام علی کاظم بهرام، مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که بسیج مهم ترین عامل در مقبولیت حاکمیت دینی است، اظهار داشت: بسیج شجره طیبه ای الهی است که حاکمیت جامعه اسلامی بر پایه پشتیبانی بسیج ایجاد شده است.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین اهواز، با بیان این که حاکمیت دینی بر پایه مقبولیت و مشروعیت ایجاد شده است، اذعان داشت: از آن جایی که مردم در دوران آغازین انقلاب اسلامی، قادر به حمایت از امام خمینی(ره) نبودند، تشکیل بسیج موجب پشتیبانی و حمایت از مردم از ولی فقیه شد؛ از این رو بسیج مکانیزم مقبولیت مردمی برای اعمال حکومت حاکمیت دینی است.

استاد حوزه علمیه، بسیج را بهترین، مخلص ترین، ناب ترین و به روز ترین ارگان نظامی و فرهنگی دانست و ابراز داشت: بسیج مستحکم ترین ارگان نظامی و فرهنگی، دارای بینش سیاسی و دشمن شناسی قوی است که رابطه بسیج با نظام، رابطه اسلام با قرآن و خدا است؛ بنابر این دشمنی با بسیج، دشمنی با نظام، اسلام و خدا است.

حجت الاسلام بهرام، با اشاره به فتنه سبز سال پیش، که دسیسه ای از سوی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی بود، گفت: در فتنه سال گذشته دشمنان با همه توان و هیمنه خود در تلاش بودند تا خدشه ای به نظام مقدس جهموری اسلامی ایران وارد کنند، اما بحمدالله با ورود بسیج به عرصه مقابل با دشمنان همه توطئه های دشمنان در هم شکست؛ بنا بر این بسیج اصلی ترین رکن پایداری ایران است.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین اهواز با بیان این که فرماندهی مقابله با جنگ نرم استادان و روحانیان بسیجی هستند، به نقش کلیدی بسیج در خنثی سازی توطئه های دشمنان اشاره کرد و اظهار داشت: بسیجیان باید با بصیرت افزایی و آگاه سازی قشر جوان جامعه، اجازه نفوذ دشمنان را در افکار و عقاید پاک جوانان انقلاب اسلامی ندهند./945/ت303/ص
ارسال نظرات