۰۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۹۱۷۱۱
آیت الله طبرسی:

ملت ایران هیچ گاه اجازه بازگشت فتنه گران به صحنه را نخواهند داد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران، تدابیر عالمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و هوشیاری و بصیرت ملت ایران را مهم ترین عامل خنثی شدن فتنه سال گذشته دانست و تصریح کرد: ملت ایران هیچ گاه اجازه بازگشت فتنه گران به صحنه را نخواهند داد.
آيت الله نور الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا ر ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در نخستین گردهمایی مدیران مدارس قرآنی استان در ساری، تعالم قرآنی را راه سعادت بشر امروز دانست و گفت: متأسفانه عامل همه مشکلات و ناهنجاری های این دنیا ناشی از عدم توجه به مفاهیم الهی است.

وی از قرآن کریم به عنوان هدایت کننده انسان ها نام برد و با تأکید بر این که همه باید مفاهیم قرآنی را در متن زندگی فردی و اجتماعی خود وارد کنند، افزود: قرآن کریم شناسنامه یک فرد مسلمان و نیز دستور العمل زندگی آنها است.

امام جمعه ساری با تأکید بر این که قرآن کریم عامل کمال و رستگاری است، ادامه داد: اگر این کتاب الهی در همه شئون زندگی ما انسان ها وارد شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با بیان این که قرآن کریم به عنوان آخرین کتاب آسمانی خداوند متعال همتایی دیگر ندارد، بیان داشت: امروز همه انسان ها باید برای هدایت و سعادت خود به تعالیم قرآنی رجوع کنند.

آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش دشمنان نظام اسلامی برای تضعیف اعتقادات دینی جوانان کشور، گفت: امروز بهترین سلاح برای مقابله با توطئه های دشمن تجهیز شدن به معارف الهی و اهل بیت(ع) است.

وی با تأکید براین که تکیه بر معارف قرآنی سبب ایجاد بصیرت می شود، ادامه داد: امروز ترویج مفاهیم قرآنی در میان نسل جوان به منظور مقابله با توطئه های نرم دشمنان ضروری است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ترویج مفاهیم قرآنی در مدارس باید در دستور کار مسؤولان دستگاه تعلیم و تربیت قرار گیرد، گفت: همه تلاش در این حوزه باید صرف تعمیق باورهای دینی و ارزش های اسلامی در میان دانش آموزان شود.

امام جمعه ساری با اشاره به این که نسل جوان جامعه گروه هدف دشمنان نظام اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: نوجوانان و جوانان ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگری در خطر تهاجم فرهنگی غرب قرار دارند و به همین دلیل ترویج باورهای دینی در میان آنها ضروری تر از گذشته است.

نماینده ولی فقیه در مازندران، ترویج شبهات و عرفان های کاذب را یکی از مهم ترین توطئه های نرم دشمنان در جهت بی هویت کردن جوانان ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: ترویج و گسترش مفاهیم قرآنی می تواند مهم ترین عامل جلوگیری از این توطئه های شوم باشد.

وی با تأکید براین که درس مبارزه با فتنه و ایجاد بصیرت و آگاهی را می توان ازقرآن آموخت، ادامه داد: نسل جوان باید براساس تعالیم قرآنی نسبت به موضوعات زندگی و حیات آگاهی کامل پیدا کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فضای ایران اسلامی کاملاً قرآنی است، ادامه داد: خوشبختانه در سایه این نظام الهی مبانی دینی و ارزش های اسلامی در سطوح مختلف کشور در حال نهادینه شدن است.

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود به فتنه های سال گذشته در کشور اشاره کرد و گفت: دشمنان داخلی و خارجی همه تلاش خود را برای ایجاد شکاف میان مردم و رهبری انقلاب به کار گرفتند، اما شکست و رسوایی نتیجه تلاش چند ساله آنها بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران، تدابیر عالمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و هوشیاری و بصیرت ملت ایران را مهم ترین عامل خنثی شدن فتنه سال گذشته در کشور دانست و تصریح کرد: ملت ایران هیچ گاه اجازه نخواهند داد فتنه گران دوباره در کشور فتنه ای ایجاد کنند./950/پ202/الف
ارسال نظرات