۰۹ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۹۱۹۱۶
نیمه دوم بهمن‌ماه؛

مرحله دوم مسابقه حدیثی پیام امام شرحی بر نهج‌البلاغه در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مرحله دوم مسابقه حدیثی پیام امام امیرالمؤمنین(ع) شرحی بر نهج‌البلاغه اثری از حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی در قم برگزار می‌شود.
مرحله دوم مسابقه حدیثی پیام امام شرحی بر نهج‌البلاغه در قم برگزار می‌شود


حجت‌الاسلام حسن اصل نژاد، مدیر اداره قرآن و حدیث مجتمع آموزش عالی فقه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری مرحله دوم مسابقه حدیثی پیام امام امیرالمؤمنین(ع) شرحی بر نهج‌البلاغه اثری از حضرت آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، نیمه دوم بهمن‌ماه در قم خبر داد.

وی با اشاره به عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب نسبت به نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه و تأکید ایشان در دیدار مسؤولان جامعةالمصطفی العالمیه، افزود: سلسله مسابقات حدیثی مجتمع آموزش عالی فقه در راستای تقویت و ارتقای سطح دانش فنون و مهارت‌های حدیثی طلاب علوم دینی این مجتمع برگزار می‌شود.

مدیر اداره قرآن و حدیث مجتمع آموزش عالی فقه، خاطرنشان کرد: طلاب علاقه‌مند برای شرکت در این مسابقه حدیثی می‌توانند از پانزدهم آذرماه تا پایان دی‌ماه به اداره قرآن و حدیث مجتمع آموزش عالی فقه مراجعه و با دریافت کتاب پیام امیرالمؤمنین(ع) شرح جامعی بر نهج‌البلاغه در این مسابقه نام‌نویسی کنند.

حجت‌الاسلام اصل نژاد اذعان داشت: نخستین دوره سلسله مسابقات حدیثی مجتمع آموزش عالی فقه، مردادماه 89 برگزار شد که یکصد و پنجاه تن از طلاب غیرایرانی در آن شرکت کردند.

برگزاری مسابقات تیمی قرآنی و حدیثی در مجتمع آموزش عالی فقه

وی همچنین از برگزاری مسابقات تیمی قرآنی و حدیثی در مجتمع آموزش عالی فقه قم خبر داد و گفت: این مسابقات در تیم‌های شش نفره برگزار می‌شود و هر تیم باید در شش رشته قرآنی قرائت، حفظ، ترتیل، اذان، حفظ حدیث و مفاهیم، نفرات برتر خود را برای رقابت معرفی کند.

مدیر اداره قرآن و حدیث مجتمع آموزش عالی فقه با بیان این‌که مسابقات تیمی قرآنی و حدیثی پنج‌شنبه، 21 بهمن‌ماه از ساعت 14 در مسجد مدرسه مبارکه حجتیه برگزار می‌شود، ابراز داشت: طلاب علاقه‌مند برای نام‌نویسی تا 10 بهمن‌ماه فرصت دارند به اداره قرآن و حدیث مجتمع مراجعه کنند.

وی، خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه مسابقات تیمی قرآنی و حدیثی مجتمع آموزش عالی فقه، یکشنبه، یکم اسفندماه همزمان با شب ولادت حضرت رسول اکرم‌(ص) و میلاد امام صادق‌(ع) در مسجد مدرسه مبارکه حجتیه قم برگزار می‌شود. /920/ت303/ص

ارسال نظرات