۱۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۹۲۱۲۱
دفتر نمایندگی مرکز مدیریت حوزه های علمیه در گلستان:

ترور دانشمندان ایرانی نشانه استیصال و درماندگی دشمنان زخم خورده ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ دفتر نمایندگی مرکز مدیریت حوزه های علمیه در گلستان، امروز با صدور بیانیه ای ترور دانشمندان هسته ای کشور را محکوم و آن را نشانه استیصال و درماندگی دشمنان زخم خورده ملت ایران دانست.
مرکز مديريت حوزه علميه قم
به گزارش خبرگزاری رسا، دفتر نمایندگی مرکز مدیریت حوزه های علمیه در گلستان، امروز با صدور بیانیه ای ترور دانشمندان هسته ای کشور را محکوم و آن را نشانه استیصال و درماندگی دشمنان زخم خورده ملت ایران دانست.

در بخشی از این این بیانیه آمده است: فضلا، استادان و طلاب حوزه های علمیه استان گلستان ضمن محکومیت شدید این فاجعه تروریستی، شهادت دکتر شهریاری دانشمند هسته ای کشور را به ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و ترور را آخرین حربه دشمنان زبون اسلام برای مقابله با ملت مقاوم ایران می دانیم که به لطف الهی آن نیز ره به جایی نخواهد برد.

در ادامه این بیانیه آمده است: صهیونیست های غاصب و دشمن بشریت که امروز همه رویاهای پلید خود را بر باد رفته می بینند و از اقبال عمومی جهانیان به اسلام ناب محمدی(ص) به شدت نگران هستند، با ترور دانشمندان هسته ای قصد ارعاب مسؤولان و مردم را دارند تا از حقوق هسته ای خود دست بردارند.

این بیانیه می افزاید: اکنون مدعیان حقوق بشر، آزادی و مبارزه با تروریسم، با ترور ناجوانمردانه اساتید دانشگاه ها، بار دیگر چهره واقعی خود را برملا ساخته و نشان دادند که دشمن خسته ملت ایران قدرت تفکر و تعقل خویش را از دست داده و در برابر پیروزی های چشمگیر ملت ایران، حربه ای جز ترور و کشتار ندارد اما این مسأله هم موجب تنویر افکار عمومی جهان و رسوایی بیشتر استکبار خواهد شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: حوزویان استان گلستان از مسؤولان ارشد کشور می خواهند علاوه بر افزایش تدابیر امنیتی دانشمندان کشور که امروز هدف کینه دشمنان قرار دارند، با همه توان در جهت شناسایی و دستگیری عوامل ترورهای اخیر کشور اقدام کنند و آنان را به سزای اعمالشان برسانند.

در بخش پایانی این بیانیه تأکید شده است: اگر چه امروز ملت ایران از محضر دانشمندی فرزانه همچون دکتر مجید شهریاری به هزاران دریغ و حیف محروم شد اما بر این سوگند و عزم پای می‌فشارد که به جای چنین فرهیختگان بی مثالی، هزاران گل بوستان معرفت و علم را برویاند و گلستانی از دانشمندان مجاهد و آزاده را تقدیم کشور و جهان کند./950/د102/الف
ارسال نظرات