۱۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۹۲۳۲۴

ناکامی تلاش اسراییل برای ورود به شبکه مخابراتی حزب الله

خبرگزاری رسا ـ حزب الله لبنان در چارچوب تلاش شبانه روزی برای رویارویی با دستگاه جاسوسی اسراییل، تلاش این رژیم برای ورود به شبکه مخابرات حزب الله را ناکام ساخت.
حزب الله لبنان
به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش حزب الله لبنان، روز گذشته با صدور بیانیه ای با اعلام اینکه مقاومت اسلامی در چارچوب تلاش شبانه روزی برای رویارویی با دستگاه جاسوسی اسراییل، دستاور جدیدی را محقق کرده است، گفت: مقاومت تلاش اسراییل برای ورود به شبکه مخابرات حزب الله را ناکام ساخت.

این بیانیه با اشاره به اینکه عوامل فنی ارتباطات در مقاومت توانستند دستگاهی جاسوسی که دشمن صهیونیستی در شبکه مخابرات این حزب در منطقه القیسبه نزدیک شهرک مجدل السلم در جنوب لبنان کار گذاشته بود را کشف کنند، افزود: دشمن پس از کشف این دستگاه از سوی حزب الله اقدام به انفجار آن نمود.

بر اساس این بیانیه ارتش لبنان به سرعت تحقیق درباره این تجاوزگری جدید رژیم صهیونیستی را آغاز کرده است.

حزب الله لبنان این تجاوزگری جدید رژیم صهیونیستی را حلقه ای از زنجیره تجاوزگری های دشمن صهیونیستی علیه مخابرات لبنان دانست و گفت: این اقدام تجاوز به استقلال، کرامت و امنیت لبنانی هاست.

در همین حال ولید جنبلاط، رییس حزب سوسیالیست ترقی خواه لبنان با تاکید بر ضرورت پاکسازی برخی سازمان ها از هرگونه مزدور و پیگرد جاسوسان و محاکمه آنها، اظهار داشت: این اقدام برای مقاومت بسیار مهم بود ولی مهم آن است که هنگامی که این شبکه ها یا مزدوران و جاسوسان شناسایی می شوند مساله به طور جدی و پیگیر دنبال شود. /981/گ
ارسال نظرات