۱۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۹۲۵۸۶
با حضور امام جمعه قم؛

همایش ائمه جماعات بسیج استان قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش ائمه جماعات، فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج استان قم به همت معاونت بسیج مساجد و محلات با حضور سردار مهدی مهدوی نژاد فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) و حجت الاسلام و المسلمین سعیدی امام جمعه قم در حسینیه ثارالله سپاه برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد سعيدي امام جمعه قم
به گزارش خبرگزاری رسا،حجت الاسلام و المسلمین سعیدی امام جمعه قم در این همایش گفت: حریم امام جماعت در مسجد باید حفظ شود زیرا که با حفظ حریم، ایشان عامل وحدت خواهد بود.

وی با بیان اینکه هویت و شخصیت بسیج نیز باید حفظ شود، اظهار داشت: مسجد پایگاهی برای حضور جوانان و نوجوانان انقلابی بوده و هست، باید تلاش شود تا با جذب جوانان و نوجوانان، فعالیت های فرهنگی در مساجد رونق مضاعف یابد.

امام جمعه قم خطاب به ائمه جماعات اظهار داشت: روحانیت امین مردم هست، لذا باید با مراقبت از فرزندان، جلوی انحراف و کج روی آنان را گرفت زیرا که بعضی ها به واسطه انحرافات و کج روی های فرزندانشان دچار مشکل شده اند.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی با اشاره به ترویج عرفان های کاذب در میان جوانان اظهار داشت: برخورد با عرفان های کاذب وظیفه روحانیت است، جوانان علاقه زیادی به عرفان و دین و مذهب دارند که باید در مسیر اصلی خود هدایت شوند.

وی با بیان اینکه ارتباط با امام زمان(عج) جزو وظایف یک مسلمان نیست، اظهار داشت: هرگز از ما تلاش برای ملاقات با امام زمان (عج) را نخواسته اند.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) نیز در این مراسم با اشاره به توطئه دشمنان در ایجاد اختلاف میان روحانیت و مردم، گفت: تفکری که در مسجد شکل می گیرد می تواند در دفاع از انقلاب اسلامی و کشور محکم بیایستد.

سردار مهدی مهدوی نژاد با بیان اینکه بسیج در آمار و ارقام نمی گنجد، افزود: کسانی که در روز 27 مهرماه به استقبال ولی امر مسلمین جهان آمدند و در 9 دی سال 88 با حضورشان فتنه را خنثی کردند، بسیجی به حساب می آیند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم بیانیه ای توسط سردار هاشمی مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه علی بن ابی طالب(ع) قرائت شد که ائمه جماعات و فرماندهان حوزه ها با ندای الله اکبر آن را تایید کردند./917/د102/ص

ارسال نظرات