۲۸ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۹۳۴۰۳
مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی:

روشنگری و آگاه‌سازی جامعه از توطئه دشمن بر عهده روحانیت است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی گفت: روحانیان می‌توانند با شناخت دقیق از اوضاع اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جامعه، مردم را نسبت به توطئه‌های دشمن آگاه کنند.
روشنگری و آگاه‌سازی جامعه از توطئه دشمن بر عهده روحانیت است
حجت الاسلام جواد قهرمانی، مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با تأکید بر تقش روحانیت در آگاه‌سازی جامعه و ایجاد بصیرت افزود: یکی از وظایف مهم روحانیت پاسداری از خون شهدا، تبیین اهداف انقلاب، جنگ 8 ساله و بیان برنامه‌های عملی برای تحقق آنها است که باید با راهکارهای نرم افزاری در این مسیر تلاش شود.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای از بین بردن مبانی اسلامی و تضعیف جایگاه ولایت فقیه اضافه کرد: روحانیان می‌توانند با شناخت دقیق از اوضاع اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جامعه مردم را نسبت به این توطئه‌ها آگاه و مردم را در این زمینه هدایت کنند.

امام جمعه میاندوآب تصریح کرد: امروز روحانیون باید به صلاح علم و تکنولوژی مجهز باشند تا بتوانند در برابر تهاجمات فرهنگی دشمنان و توطئه‌های آننها برای انحطاط اخلاقی جوانان قد علم کرده و مانع آن شوند.

حجت الاسلام قهرمانی از فعالیت بیش از پیش دشمنان برای پیروزی در جبهه جنگ نرم خبر داد و اذعان کرد: برای جلوگیری از برخورد تیر دشمنان در این جنگ به افکار و اعتقادات جوانان باید فرهنگ دینی در جامعه حاکم شود.

وی بر ارتباط چهره به چهره روحانیت با جوانان به ویژه در مدارس و دانشگاه‌ها و پاسخگویی صریح و شفاف به شبهات دینی و فرهنگی آنها را از راهکارهای مناسب و کارساز در مقابله و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان اعلام کرد./936/ت302/س
ارسال نظرات