۰۹ دی ۱۳۸۹ - ۰۲:۰۶
کد خبر: ۹۴۳۹۳
نماینده بهبهان در مجلس:

ملت ایران با کسی بر سر نظام اسلامی معامله نخواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی ولایت پذیری ودفاع از نظام اسلامی را از مهم ترین پیام های حماسه 9 دی خواند و تصریح کرد: نخبگان بدانند مردم هرگز بر سر نظام معامله نخواهند کرد و تنها پیرو ولی فقیه هستند.
نهم دي
محمد موحد، نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حضور حماسی مردم در 9 دی 88 را دارای پیام ها بسیاری دانست و گفت: پیام اصلی این حماسه به دشمنان نظام، اسلام و ولایت بود تا آنها بدانند ملت ایران همواره با همه توان خود از ارزش های ارزشمند انقلاب اسلامی دفاع خواهد کرد.

نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی، ولایت پذیری را پیام دیگر حماسه 9 دی خواند و تصریح کرد: نخبگان بدانند مردم هرگز بر سر نظام معامله نخواهند کرد و تنها پیرو ولی فقیه هستند.

وی به حضور باشکوه مردم در 9 دی سال 88 اشاره و خاطر نشان کرد: حضور پرشور و با صلابت مردم نه تنها سبب حرکت بسیاری از نخبگان، بلکه موجب هدایت و بازگرداندن بسیاری از خواص به جریان صحیح انقلاب شد.

موحد در ادامه افزود: خدا محوری در همه ابعاد زندگی، پیروی از ولایت فقیه و وحدت سه عامل اصلی موفقیت در همه عرصه ها، به ویژه در تثبیت نظام اسلامی است.

وی به نقش روحانیان و حوزه های علمیه در بصیرت بخشی به جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: حوزه های علمیه و روحانیان اساسی ترین و بالاترین نقش در بصیرت دهی به جامعه را دارند؛ چرا که آنان با حضور در بدنه جامعه می توانند واقعیت ها را به جامعه انتقال و سبب افزایش آگاهی های آنان شوند./945/ت302/ص
ارسال نظرات