۱۳ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۹۴۶۸۲
تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه:

نهم دی اعتراض مردم به دست‌درازی برخی به بیت المال و حقوق مردم بود

خبرگزاری رسا ـ تولیت آستانه حضرت معصومه‌(س) گفت: اگر اصحاب فتنه دنبال حرام نمی‌رفتند، دستشان را به ناپاکی بر امول این مردم مظلوم و مسلمان به خصوص شیعیان حضرت علی(ع) و از این فراتر به مقدسات دراز نمی‌کردند، شاهد چنین نتیجه‌ تأسف‌باری برای آنان نبودیم.
حجت الاسلام و المسلمين سعيدي توليت حرم مطهر حضرت معصومه و امام جمعه قم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی، تولیت آستانه حضرت معصومه‌(س)، صبح امروز در دیدار علی نیکزاد،‌ وزیر مسکن و شهرسازی به خدمات دولت نهم و دهم اشاره کرد و با بیان این‌که دولت کریمه در حریم حضرت معصومه(س) سرافراز است، بر استفاده از فرصت‌ها برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم تأکید کرد.

وی افزود: از افتخارات دولت آقای احمدی نژاد و دوستانشان آن است که تلاش کردند در حریم قرآن و عترت با گرایش معنوی، به مردم خدمات مادی و معنوی ارائه دهند که این کار بسیار ارزش دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان این‌که از درون این کار پدیده‌ای با نام برکت به وجود می‌آید، ابراز داشت: مفهوم برکت از سوی متولیان امور و اولیای امر به ویژه پیامبر اکرم‌(ص) به ما نشان داده شده و در این‌باره بسیار توصیه کرده‌اند.

وی دست پاک، غذای پاک و نیت پاک را سبب روزی و برکت دانست و با بیان این‌که اگر دستی ناپاک، غذایی حرام و نیتی بد بود، دیگر نباید انتظار برکت داشت، خاطرنشان کرد: نتیجه‌ای که در نهم دی رقم خورد به سبب دست‌درازی برخی به سوی بیت‌المال، تعدی و تجاوز به حقوق مردم و نیت پلید منفعت‌طلبی برای خود، حزب و تشکیلاتشان بود.

امام جمعه قم با بیان این‌که خداوند ستارالعیوب است و بنا ندارد کسی را رسوا کند و حتی به کفار هم مهلت می‌دهد، تصریح کرد: اگر اصحاب فتنه دنبال حرام نمی‌رفتند، دستشان را به ناپاکی بر امول این مردم مظلوم و مسلمان به خصوص شیعیان حضرت علی(ع) دراز و از این فراتر به حریم مقدسات دراز نمی‌کردند، شاهد چنین نتیجه‌ تأسف‌باری برای آنان نبودیم.

وی در ادامه با اشاره به امتیازات دولت نهم و دهم، ابراز داشت: دولت آقای احمدی‌نژاد دستشان پاک است و به بیت‌المال به عنوان یک غنیمت نگاه نمی‌کنند و نیتشان هم خدمت است که شاهد خدمات فراوان رییس جمهور محترم و دولتشان هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی ادامه داد: دولت آقای احمدی‌نژاد برای خود استراحت و آفیت را تحریم کرده‌اند و تلاششان بر آن است تا خود را در تحریم نگاه دارند تا مردم را تکمیل کنند که خداوند این امر را بی‌جواب نمی‌گذارد و به برکت این دست پاک، نیت پاک و این حرکت‌های پرشتاب، کاستی‌ها و نقص‌ها را جبران می‌کند.

وی البته با بیان این‌که هیچ‌کس نباید خود را کُر و تضمین‌شده بداند، هشدار داد: خداوند متعال به واسطه یک لحظه لغزش و غرور، حتی اولیایش را از مسند به زیر کشیده است. /920/پ202/ع

ارسال نظرات