۲۹ دی ۱۳۸۹ - ۲۱:۱۶
کد خبر: ۹۶۰۵۳
رییس مجمع روحانیان مجلس خبر داد:

روحانیان خانه ملت پس از ماه صفر به دیدار مراجع تقلید می روند

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع روحانیان مجلس شورای اسلامی گفت: جمعی از نمایندگان روحانی مجلس شورای اسلامی بعد از ماه صفر به دیدار مراجع معظم تقلید در شهر مقدس قم می روند.
حجت ‌الاسلام محمد تقي رهبر نماينده مجلس هشتم
حجت الاسلام محمد تقی رهبر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه موقت این شهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: جمعی از نمایندگان روحانی مجلس شورای اسلامی بعد از ماه صفر به دیدار مراجع معظم تقلید در شهر مقدس قم می روند.

عضو کمیسیون حقوق و قضایی مجلس شورای اسلامی در تشریح برنامه سفر روحانیان مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: جمعی از نمایندگان روحانی مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از کلیه اعضای فراکسیون روحانیان مجلس همراه با اینجانب بنا دارند تا پس از پایان ماه صفر برای تعمیق تعامل با جامعه مدرسین حوزه علمیه و بهره گیری از رهنمودات مراجع معظم تقلید به شهر قم بروند.

وی خاطر نشان کرد: به نظر ما این تعاملات و دیدارها بین حوزه و نمایندگان روحانی خانه ملت که در واقع نمایندگان حوزه نیز می باشند ثاثیر بسزایی در تعمیق ارتباط مجلس با حوزه و بهره گیری از هدایتگری های ناصحانه علما و مراجع حوزه برای نمایندگان است. /955/ت302/ج
ارسال نظرات