۰۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۹۶۳۷۵
نماینده طلاب هرمزگان:

اجرایی شدن بیانات رهبر انقلاب، رشد و بالندگی حوزه را به دنبال دارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده طلاب و فضلای استان هرمزگان، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در سفر به قم، اجرایی و عملیاتی شدن رهنمودهای ایشان را سبب رشد و بالندگی بیش از پیش حوزه های علمیه دانست.
تحول
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی نماینده طلاب و فضلای هرمزگان، در گردهمایی طلاب و روحانیان استان هرمزگان که روز یک شنبه با حضور استاندار و شماری از مدیران هرمزگان در قم برگزار شد، با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهر مقدس قم، حضور ده روزه ایشان در شهر کریمه اهل بیت(ع) را از جهات مختلف قابل ارزیابی و حایز اهمیت توصیف کرد.

وی با بیان اینکه سفر رهبر انقلاب به قم برکات و دستاوردهای زیادی برای حوزه های علمیه داشت، بر ضرورت اجرایی شدن بیانات ایشان تاکید کرد و این مساله را در رشد و بالندگی بیش از پیش حوزه های علمیه مؤثر عنوان کرد.

نماینده طلاب و فضلای هرمزگان خاطرنشان کرد: به منظور تبیین و پیگیری بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، ستادهایی در حوزه تشکیل شده است که امیدواریم با برنامه ریزی مناسب شاهد عملیاتی شدن بیانات ایشان و رشد و تحول بیش از پیش حوزه های علمیه باشیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر بصیرت افزایی در جامعه، نقش طلاب و روحانیان را در ارتقا بصیرت جامعه بسیار مهم ارزیابی و تصریح کرد: فتنه نتیجه عدم بصیرت است و بصیرت نیز محصول علم نیست بلکه محصول عقل است که افراد باید به ابعاد مختلف آن توجه کنند.

حجت الاسلام حاجبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت و شرایط استان هرمزگان خاطرنشان کرد: خوشبختانه فعالیت ها و اقدامات بسیار خوبی از سوی مسؤولان جهت ارتقا فرهنگی استان انجام شده است.

وی شتاب زدگی در کار فرهنگی را مضر خواند و بیان داشت: اگر در امور و کارهای فرهنگی شتاب زده عمل شود نتیجه معکوس می دهد و هزینه ها هدر می رود.

نماینده طلاب استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحصیل طلاب این استان در شهر مقدس قم، تاکید کرد: خوشبختانه طلاب و افراد مستعدی از این استان در حوزه علمیه قم مشغول تحصیل هستند که استفاده از ظرفیت و توانمندی آنان به رشد فرهنگی هرمزگان کمک می کند. /924/پ202/ص
ارسال نظرات