۱۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۹۷۵۲۶

دیدار اعضای کمیته مساجد دهه فجر با علما و شخصیت های حوزوی

خبرگزاری رسا ـ مسؤولان و دست اندرکاران کمیته مساجد دهه مبارک فجر با شماری از علما و شخصیت های حوزوی دیدار و گفت و گو کردند.
حجت الاسلام حميدرضا ارباب سليماني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در آستانه سی و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اعضا و دست اندرکاران کمیته مساجد دهه مبارک فجر با حضور در شهر مقدس قم، با شماری از علما و شخصیت های حوزوی دیدار و گفت و گو کردند.

بر اساس این گزارش، اعضای کمیته مساجد دهه مبارک فجر که حجت الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی دبیر آن را به عهده دارد، صبح امروز دوشنبه ابتدا در دفتر آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی از اساتید حوزه علمیه قم حضور یافتند و با وی دیدار و گفت و گو کردند.

آیت الله علوی گرگانی در این دیدار با تبریک دهه مبارک فجر و تاکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و بیان نقش مساجد در شکل گیری آن، تصریح کرد: یکی از اموری که لازم است در دهه فجر برای جامعه به ویژه نسل جوان تبیین شود این است که ما هرچه داریم از مساجد است.

اعضای کمیته مساجد دهه مبارک فجر عصر امروز نیز با آیات سید احمد خاتمی و سید هاشم حسینی بوشهری از اعضای مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفت و گو خواهند کرد.

مسؤولان و دست اندرکاران این کمیته همچنین ظهر امروز با حضور در بیت قدیمی امام راحل، با آرمان های والای انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) تجدید پیمان کردند.

حجت الاسلام ارباب سلیمانی در حاشیه این برنامه ها در گفت و گو با خبرنگاران فعالیت ها و اقدامات کمیته مساجد دهه مبارک فجر را تشریح کرد.

وی خاطرات امام راحل را میراثی گرانبها ارزیابی کرد و گفت: باید ابعاد شخصیتی، علمی، سیاسی و اخلاقی و اجتماعی امام راحل برای جامعه به ویژه نسل جوان که ایشان را درک نکرده اند تبیین شود.

حجت الاسلام ارباب سلیمانی با تاکید بر ضرورت پاسداری از خط و راه امام راحل، تصریح کرد: باید از ابزارهای هنری برای تبیین شخصیت امام راحل بهره گرفته شود. /924/پ202/ص
ارسال نظرات