۲۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۹۷۷۴۲
استاندار آذربایجان غربی:

پیروزی انقلاب اسلامی مرهون ایثارگری‌های ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ استاندار آذربایجان غربی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: خون شهدا و ایثارگری ملت ایران، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.
استاندار آذربايجان غربي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، وحید جلال زاده، استاندار آذربایجان غربی، عصر روز گذشته با حضور در منزل شهید کوچک حسینی و شهید اسماعیل سلامت بخش با خانواده این شهیدان دیدار و با اهدای لوح و هدایایی از صبر، شکیبایی و از جان گذشتگی آنان قدردانی کرد.

جلال زاده در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکید کرد: خون شهدا و ایثارگری ملت ایران، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

وی تصریح کرد: امروز نیز به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی پرچم پرافتخار اسلام در سراسر جهان بر افراشته شده است.

در این دیدار پدر شهید کوچک حسینی با بیان خاطراتی از نحوه شهادت فرزندشان گفت: شهید کوچک حسینی در دوران مبارزات مردم ارومیه علیه رژیم ستمشاهی دوشادوش حجت الاسلام و المسلمین غلامرضاحسنی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه با رژیم طاغوت مبارزه کرد و در راه دفاع از آرمان های مقدس انقلاب اسلامی در تاریخ 18/11/57 به شهادت رسید.

پدر شهید اسماعیل سلامت بخش نیز اظهار داشت: شهید اسماعیل سلامت بخش یکی از افسران ارتش بود و با الهام از سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین‌(ع) در عاشورای سال 57 به همراه یکی از دوستان خود با حمله مسلحانه به افسران گارد شاهنشاهی در لویزان تهران با به هلاکت رساندن تعداد قابل توجهی از آنان در راه دفاع از آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی به فیض شهادت نایل آمد و نام خود را به عنوان یکی از زمینه سازان فرار شاه خائن از کشور در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کرد. /936/پ203/س
ارسال نظرات