۲۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۹۷۹۱۶
حجت الاسلام قرائتی:

استکبار جهانی در حسرت براندازی نظام اسلامی ایران ‌می‌میرد

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد اقامه نماز کشور در جمع راهپیمایان 22 بهمن تبریز گفت: استکبار جهانی با تهدید، تحریم و ترورهای کور درصدد براندازی نظام اسلامی برآمد، غافل از این‌که ملت بصیر ایران با تبعیت از رهبری از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع خواهد کرد.
درس اخلاق حجت الاسلام قرائتي در قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام محسن قرائتی، رییس ستاد اقامه نماز کشور، امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن تبریز اظهار داشت: برکات ارزشمند انقلاب اسلامی امروز پس از سال ها تجلی دیگری یافته و شاهد تحولات ارزشمند دینی در سراسر جهان هستیم.

وی خاطر نشان کرد: نهضت اسلامی مردم مصر که مبارک را به زانو درآورد، الهام گرفته از انقلاب اسلامی مردم ایران است، به یقین ابعاد مختلف تأثیرگذاری اسلام‌خواهی ملت ایران در سال 57 گسترده‌تر از این مسائل است.

حجت الاسلام قرائتی با تأکید بر این‌که انقلاب اسلامی ایران دین را به صحنه کشاند، ادامه داد: انقلاب ملت ایران آیات قرآنی را تفسیر کند و مصدق وعده الهی بود، از این رو دشمنان به مخالفت جدی با آرمان‌های اصیل امام راحل و انقلاب اسلامی می‌پردازند.

رییس ستاد اقامه نماز کشور در ادامه با تشریح توطئه‌های مختلف دشمنان داخلی و خارجی در ‌32 سال گذشته تصریح کرد: استکبار جهانی با تهدید، تحریم و ترورهای کور درصدد براندازی نظام اسلامی برآمد، غافل از این‌که ملت بصیر ایران با تبعیت از رهبری از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع خواهد کرد.

وی با اشاره به شهدای محراب انقلاب اسلامی گفت: شهیدان قاضی طباطبایی و مدنی که دو امام جمعه تبریز بودند، با کوردلی منافقان به شهادت رسیدند که این نشان ازز نقش مهم تبریز و آذربایجان در انقلاب اسلامی دارد.

حجت الاسلام قرائتی در پایان با تأکید بر حفظ و حراست از دستاوردهای مختلف انقلاب اسلامی گفت: این انقلاب به سادگی به پیروزی نرسیده که به سادگی از دست برود، استکبار جهانی در حسرت براندازی نظام اسلامی ایران خواهد مرد.

گفتنی است، در پایان این راهپیمایی شرکت کنندگان به اقامه نماز جمعه تبریز به سوی مصلای اعظم امام خمینی(ره) حرکت کردند./935/پ202/س
ارسال نظرات