۲۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۹۷۹۳۷
آیت الله موحدی کرمانی:

پیام 22بهمن انهدام و نابودی حکومت های طاغوتی است

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری در جمع پر شور راهپیمایان اهوازی، پیام انقلاب اسلامی و 22 بهمن ماه را انهدام و سرنگونی حکومت های طاغوتی دانست و تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران جهانی شده است و ملت های آزادی خواه جهان برای ساقط کردن حکومت های ظالم خود انقلاب اسلامی ایران را الگو قرار می دهند.
آيت الله محمد علي موحدي کرماني نماينده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله موحدی کرمانی، عضو مجلس خبرگان رهبری، ظهر امروز در جمع باشکوه راهپیمایان اهوازی با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: گرامی داشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی تبعیت از آرمان های امام خمینی(ره) است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی ایران مرهون جانفشانی ها و رشادت های ملت ایران است، ابراز داشت: مقاومت و صبر ملت ایران در برابر حکومت پهلوی سبب شکوفایی و به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران در برابر تمامی فتنه ها و توطئه های دشمنان است.

22 بهمن ماه روز تحقق وعده های الهی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام،22 بهمن ماه را روز تحقق وعده های الهی و چیره شدن مظلوم بر ظالم دانست و بیان داشت: در طول این سی و دو سال استکبار جهانی با استفاده از پیشرفته ترین امکانات در زمینه های تسلیحاتی و تبلیغی قصد براندازی و نابود کردن ولایت فقیه را داشت که ملت بزرگ و عظیم ایران با سلاح ایمان، مقاومت، صبر و شهادت طلبی همه معادلات مدون و جامع استکبار را در طول این سی و دو سال برچید و دست رد بر سینه بدخواهان ایران اسلامی زد.

آیت الله موحدی کرمانی در ادامه سخنان خود با بیان این که ابزار استکبار برای مقابله با ملت آزادی خواه ایران تهدید، قتل و شکنجه است، اذعان داشت: سلاح ملت ایران برای مبارزه با رژیم پهلوی و استکبار جهانی در طول سی و دو سال انقلاب اسلامی ایمان، صداقت، صبر، آزادگی و اطاعت از فرامین مقام عظمای ولایت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری پیام انقلاب اسلامی و 22بهمن ماه را انهدام و سرنگونی حکومت های طاغوتی دانست و تصریح کرد: امروزه انقلاب اسلامی ایران جهانی شده است و ملت های آزادی خواه جهان برای ساقط کردن حکومت های ظالم خود انقلاب اسلامی ایران را الگو قرار می دهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات کشور مصر از دوران ریاست جمهوری انور سادات تا حسنی مبارک اشاره و خاطر نشان کرد: ریاست جمهوری انور سادات دوران ذلت و خواری کشور مصر در منطقه خاورمیانه بود.

قرار داد کمپ دیوید عزت و عظمت مسلمانان را به استکبار جهانی فروخت

وی ادامه داد: انور سادات با امضای قرارداد کمپ دیوید و به رسمیت شناختن رژیم اشغالگر قدس خیانت بزرگ و جبران ناپذیری را به جهان عرب و ملت مسلمان و آزادی خواه مصر انجام داد و عزت و عظمت مسلمانان را به استکبار جهانی فروخت.

آیت الله موحدی کرمانی در ادامه سخنان خود افزود: امضای این قرارداد برابر با پایمال کردن خون زنان، مردان، کودکان فلسطینی و هم دستی کشور مصر در غارتگری و کشتار مردم بی دفاع فلسطین است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به دوران ریاست جمهوری حسنی مبارک اشاره و تصریح کرد: ریاست جمهوری حسنی مبارک دوران نوکری و خدمت گذاری حکومت مصر به آمریکای جهان خوار و متحدانش بود که ذلت و خواری را برای کشور مصر به ارمغان آورد.

وی با بیان این که حسنی مبارک دیگر خوار و ذلیل شده است، یادآور شد: حسنی مبارک رییس جمهور مخلوع مصر دیگر جایگاهی در کشور مصر ندارد و باید بوسیله مردم مسلمان و آزادی خواه مصر محاکمه و بسزای اعمال خود برسد.

آیت الله موحدی کرمانی در بخش دیگری از سخنان خود به دوران ظلمانی و خفقان حکومت پهلوی اشاره و تأکید کرد: رضا شاه با کشف حجاب، خلع لباس روحانیان مبارز و جلوگیری از برگزاری مراسم عزاداری به جنگ با اسلام آمد وضدیت خود با قرآن و آموزه های اسلامی را آشکار کرد.

ایران در دوران حکومت پهلوی تفرجگاه سران استکبار بود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه سخنان خود اظهار داشت: کشور مسلمان ایران در دوران رضا خان ملعون تفرجگاه و پایگاه بزه کاری و جنایت و فساد اخلاقی برای سران استکبار و بد خواهان ایران اسلامی بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که دشمن بیدار است و تمامی فعالیت های ما را رصد می کند، اذعان داشت: دشمنان ایران اسلامی به دنبال روزنه ای کوچک برای انجام فتنه و توطئه های بزرگ هستند و ملت ایران باید مانند سی و دو سال انقلاب اسلامی ایران همواره بیدار و آگاه از نفوذ دشمن و فتنه های دشمنان به ایران اسلامی باشند.

ولایت فقیه سیلی بنیان کن در برابر فتنه های دشمنان است

آیت الله موحدی کرمانی تنها راه مقابله با فتنه را بصیرت و روشن بینی برشمرد و خاطر نشان کرد: در برابر طوفان سهمگین فتنه دشمنان تیعیت از ولایت فقیه و رهنمودهای رهبری سیلی بنیان کن در برابر توطئه و فتنه های استکبار است.

مسؤولان شبیخون فرهنگی دشمنان را در جامعه تبیین کنند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنان خود به شبیخون فرهنگی دشمن اشاره و خطاب مسؤولان کشوری اذعان داشت: مسؤولان خدمت گزار ایران اسلامی با تبیین خطرات بزرگ شبیخون فرهنگی و ارائه راهکار برای مقابله با آن را به مردم بیاموزند تا کشور از گزندهای ین توطئه دشمنان در امان باشد.

وی در پایان سخنان خود با بیان این که باید شکر گزار نعمت بزرگ الهی یعنی انقلاب اسلامی باشیم، تصریح کرد: ظهور انقلاب اسلامی در ایران پیشرفت و شکوفایی ملت ایران در همه زمینه های علمی و فرهنگی را بالا برد و مردم را در برابر قتنه ها و توطئه های دشمنان ایران اسلامی آگاهی و روشن بینی عطا کرد./945/پ201/ص
ارسال نظرات