۲۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۹۸۰۷۹
آیت الله موسوی جزایری:

انقلاب اسلامی ایران فصل جدیدی در حوادث جهان آغاز کرده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، گسترش آرمان های انقلاب اسلامی ایران را سبب تحول در جهان دانست.
آيت الله موسوي جزايري، نماينده ولي فقيه در خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، شب گذشته در دیدار اعضای شرکت گاز خوزستان، با اشاره به پیروزی و نوآوری های بدست آورده از سوی دانشجویان ایران سرافراز اسلامی، اظهار داشت: خوشبختانه روز به روز شاهد گسترش، شکوفایی و نوآوری ایران سرافراز اسلامی در عرصه های گوناگون هستیم که این مسأله مرهون تلاش های شبانه روزی و چشم گیر دانشجویان نظام اسلامی است.

استاد برتر حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به قیام های مردمی مصر، اذعان داشت: خوشبختانه با یاری خداوند متعال شاهد فروپاشی دولت مبارک و براندازی حکومت منحوس او شدیم که این مسأله به برکت گسترش آرمان های اصیل اسلامی در کشورهای مسلمان جهان است.

رییس شورای فرهنگ عمومی خوزستان، کشورهای مسلمان جهان را در حال الگو پذیری از انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: رییس اخوان المسلمین مصر، با شجاعت اعلام کرده ما افتخار می کنیم که انقلابی همچون انقلاب اسلامی ایران و رییس جمهوری همانند احمدی نژاد داشته باشیم.

امام جمعه اهواز، با بیان این که دنیا از خواب و غفلت و فراموشی بیدار شده، تصریح کرد: خوشبختانه با یاری خداوند متعال و عنایات ویژه امام زمان (عج) قیام مردم مصر و تونس به دیگر کشورهای مسلمان سرایت کرده و موج اسلام خواهی گسترده ای را در سراسر جهان بوجود آورده است.

آیت الله موسوی جزایری، ادامه داشتن تظاهرات مردمی کشورهای مسلمان را سبب نابودی استکبار و غرب دانست و خاطر نشان کرد: انشاءالله تا چند روز آینده شاهد فروپاشی کامل دولت های استعمارگر به ویژه اسراییل و آمریکا خواهیم بود؛ چرا که اسلام در حال گسترش است و این گستردگی به ضرر دشمنان اسلام خواهد بود.

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان، خیزش های مردمی شکل گرفته در مصر را برگرفته از قیام های ملت ایران در دوران رژیم پهلوی، دانست و اظهار داشت: ملت قهرمان و خداجوی مصر با پیروی از راه مردم ایران، بر علیه دولت استکباری خود که آلت دستی برای آمریکا بود، ایستادگی کرده و آن را براندازی کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری، در ادامه سخنان خود، تأکید کرد: امروز پشت استکبار به لرزه درآمده و خواب راحت و شیرین آنها از بین رفته که انشاءالله تا چند روزه آینده شاهد از هم گسستگی و نابودی کامل آمریکا و اسراییل به دست سربازان و مجاهدان راه حق، خواهیم بود.

امام جمعه اهواز، به فتنه سبز سال 88 اشاره کرد و گفت: ملت غیور ایران با اطاعت از فرامین و رهنمود های مقام معظم رهبری و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن در برابر فتنه گران ایستادگی کردند و حربه های شوم مستکبران را از بین بردند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، فتنه های دنباله دار مستکبران که در رأس آنان اسراییل و آمریکا قرار دارد را سخت تر و پیچیده تر از فتنه های دوران انقلاب دانست و اظهار داشت: ناکام ماندن دشمنان قسم خوردن نظام اسلامی تنها به دلیل ایستادگی مردم و مقام معظم رهبری در عرصه مقابله با توطئه های آنان بود که موجب فرو پاشی فتنه گران شد.

آیت الله موسوی جزایری، فتنه سبز سال گذشته را برگرفته از اقدام های نابخردانه برخی از خواص جامعه و اقدام های زیرکانه دشمنان قسم خورده نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: مقر اصلی فرماندهی در هدایت نیروهای شورشی بر علیه ملت ایران در آمریکا و اسراییل بود، اما خوشبختانه با بصیرت افزایی های رهبر معظم انقلاب در جامعه و آگاه شدن مردم نسبت به حوادث اخیر نظام و شرکت در راهپیمایی 9 دی توطئه های دشمنان خنثی شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری، گسترش آرمان های انقلاب اسلامی ایران را دشمن شکن و خنثی کننده توطئه های دشمنان دانست و افزود: خوشبختانه با یاری خداوند متعال و عنایات امام زمان(عج) آرمان های انقلاب اسلامی پس از 32 سال همچنان پا برجا و در حال گسترش است که این مسأله دشمنان را از پای در آورده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در بخش دیگری از سخنان خود، با تقدیر و تشکر از زحمات شایان و دلسوزانه مسؤولان و تکنسین های شرکت گاز و نفت خوزستان، اذعان داشت: شما مردم دلیر و شجاع خوزستان با از خود گذشتی و ایثار بر روی سکوهای نفتی رفته و برای پیشرفت و اقتدار ایران خدمت رسانی می کنید.

رییس شورای فرهنگ عمومی خوزستان، در پایان سخنان خود، با بیان این که خوزستان بزرگترین معادن و مخازن نفت و گاز را در اختیار دارد، گفت: امروز ایران جایگاه گسترده ای در صنعت نفت پیدا کرده که این مسأله مرهون تلاش های شایان مهندسین نفت و گاز استان خوزستان است./945/پ202/ص
ارسال نظرات