۲۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۹۸۱۸۲

تمدید مهلت شرکت در جشنواره سراسری تیتر فجر

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از تمدید مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره سراسری تیتر فجر در تبریز خبر داد.
خبرنگار، روزنامه نگار


پیمان پاکزاد، دبیر نخستین جشنواره سراسری تیتر فجر در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: با توجه به استقبال اصحاب رسانه از سراسر کشور برای شرکت در این جشنواره، کمیته برگزاری تصمیم بر تمدید مهلت ارسال آثار دارد.

وی ادامه داد: پیش از این آخرین مهلت ارسال آثار 22 بهمن سال‌جاری اعلام شده بود که بنا بر تصمیم کمیته برگزاری جشنواره، علاقه‌مندان تا 15 فروردین سال آینده برای ارسال آثار مهلت دارند.

پاکزاد در ادامه با تشریح شرایط شرکت در نخستین جشنواره سراسری تیتر فجر اظهار داشت: جشنواره تیتر فجر در سه بخش اصلی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و روابط عمومی‌ها و بخش جنبی تیتر نماز، شعار سال، امر به معروف و نهی از منکر، تیتر ویژه یارانه‌ها و تیتر انقلاب برگزار و کارگاه‌های آموزش تیتر زنی توسط استادان برجسته کشور برپا می شود.

دبیر نخستین جشنواره سراسری تیتر فجر گفت: این جشنواره در قالب‌های مختلف خبری شامل، خبر، مصاحبه، گزارش و مقاله برنامه ریزی شده و در جهت تقویت روزنامه نگاری تخصصی و همچنین روزنامه نگاری حرفه ای برگزار می شود.

وی ادامه داد: روابط عمومی های دولتی و بخش خصوصی در قالب خبر، مصاحبه و گزارش فقط در حوزه تخصصی خودشان می توانند در این جشنواره شرکت کنند، مطبوعات و خبرگزاری ها نیز می توانند به صورت مستقل تیترهایشان را در پنج حوزه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی،‌ اقتصادی و ورزشی ارسال کنند.

پاکزاد گفت: شرکت کنندگان باید برای هر اثر خود یک فرم مشخصات تکمیل کرده و اصل اثر را تا 15 فروردین سال آینده به آدرس دبیرخانه جشنواره واقع در تبریز، خیابان امام، نرسیده به چهارراه آبرسان،‌ خانه فرهنگ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، روابط عمومی اداره کل و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌ 3361179 - 0411 تماس بگیرند.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره هستند، اما فرم شرکت در جشنواره در اختیارشان نیست می توانند مشخصات خود را به ترتیب از بالای یک صفحه A4 شامل، نام و نام خانوادگی، نام پدر، نام مستعار، تاریخ تولد، نام نشریه، صاحب امتیاز و مدیر مسؤول نشریه، محل انتشار، گستره توزیع، نشانی و شماره تماس دفتر نشریه و شماره تماس خبرنگار با مهر و امضاء نشریه ثبت کرده و بر روی اصل اثر الصاق کرده و یا با مراجعه به پورتال خبری اداره کل با نام خانه خبر به آدرس www.news.ershad-as.ir پرینت فرم شرکت را تهیه و ارسال کنند./935/پ203/س

ارسال نظرات