۲۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۹۸۴۹۸
با حضور 8 هزار دانشجو و دانش‌آموز؛

فریاد مرگ بر سران فتنه در مناطق عملیاتی طنین انداز شد

خبرگزاری رسا ـ دانشجویان و دانش‌آموزان شرکت‌کننده در منطقه عملیاتی شلمچه با برگزاری تجمعی علیه سران فتنه شعار دادند که موجب هراسان شدن نیروهای انگلیسی مستقر در این منطقه شد.
يادمان شهداي گمنام شلمچه راهپيمايي
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز به نقل از روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نوری، مصطفی ذباه مسؤول مدیریت راهیان‌نور سازمان اردویی و گردشگری بسیج، با بیان این که دانشجویان و دانش‌آموزان شرکت‌کننده در منطقه عملیاتی شلمچه با برگزاری تجمعی برعلیه سران فتنه شعار دادند که موجب هراسان شدن نیروهای انگلیسی مستقر در این منطقه شد، اظهار داشت: هشت هزار تن از دانشجویان و دانش‌آموزان کشور که برای بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و در قالب اردوهای راهیان‌نور عازم منطقه عملیاتی شملچه و یادمان شهدای گمنام این منطقه شده بودند، از ساعت 11 امروز پنجشنبه در منطقه عملیاتی شملچه تجمع کرده و بر علیه سران فتنه شعار سر دادند.

وی افزود: این دانشجویان و دانش‌آموزان با سر دادن شعارهای "مرگ بر موسوی "، "مرگ بر خاتمی " و "مرگ بر کروبی " از دستگاه قضایی کشور درخواست داشتند تا هرچه سریع‌تر سران فتنه دستگیر شوند.

ذباه خاطرنشان کرد:‌ دانشجویان و دانش‌‌آموزان شرکت‌کننده در این تجمع با شعارهای « جوان ما بیدار است، از فتنه‌گر بیزار است » ، «دانش‌آموز باغیرت، فدایی ولایت » و « ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند » خشم و انزجار خود را از اغتشاش‌آفرینی فتنه‌گران اعلام داشتند.

مسؤول مدیریت راهیان‌نور سازمان اردویی و گردشگری بسیج در ادامه تصریح کرد: حضور پرشور این دانشجویان و دانش‌آموزان و شعارهای کوبنده آنان در نقطه صفر مرزی منطقه شلمچه به حدی بود که دو بالگرد شناسایی انگلیسی دائماً در منطقه مرزی در حال پرواز بوده و حضور جوانان و نوجوانان حاضر در اردوی راهیان‌نور را رصد می‌کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌با فرا رسیدن نماز ظهر و عصر این تجمع پایان یافت و قطعنامه پایانی قرائت شد و تجمع‌کنندگان در این قطعنامه از دستگاه قضایی کشور خواستند تا هرچه سریع‌تر سران فتنه محاکمه شوند./945/د102/ص
ارسال نظرات