۰۹ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۹۹۳۰۰

افق ها و چالش های فراروی وقف در حوزه علمیه مشهد بررسی می شود

خبرگزاری رسا ـ نشست علمی «وقف؛ افق ها و چالش های فرارو» با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی و رییس دانشکده اقتصاد دانشگاه فردوسی در مدرسه عالی نواب برگزار می شود.
نشست علمي
خانی، مسوول نشست های مدرسه علمیه عالی نواب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: نشست علمی «وقف؛ افق ها و چالش های فرارو» دوازردهم اسفند در این مرکز برگزار می شود.

وی افزود: در این نشست، حجت الاسلام گنابادی نژاد، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی و دکتر سلیمی فر، رییس دانشکده اقتصاد دانشگاه فردوسی به عنوان سخنران حضور خواهند داشت.

خانی با بیان اینکه این نشست ها از هفت سال گذشته تا کنون در سه رشته فقه، کلام وادبیات عرب در مدرسه عالی نواب مشهد برگزار می شود یاد اور شد: هدف از برگزاری نشست اخیر، بررسی و معرفی آسیب ها و مسائل موجود در موضوع وقف برای محققین علاقه مند است که با شناسایی و تحقیق پیرامون آن به دنبال رفع این مشکلات باشند.

مسوول نشست های مدرسه علمیه عالی نواب خاطرنشان کرد: نشست علمی «وقف؛ افق ها و چالش های فرارو» ساعت ده صبح روز پنج‌شنبه دوازدهم اسفند در سالن نشست‌ها و همایش‌های مدرسه علمیه عالی نواب مشهد برگزار خواهد شد و شرکت برای عموم طلاب و دانشجویان علاقه‌مند آزاد است./930/پ202/ص

ارسال نظرات