۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۵۹۰۲۷۱
آیت الله نظری خادم الشریعه:

پیشرفت انقلاب و رفع مشکلات کشور و مردم مهمترین دغدغه رهبر انقلاب است

پیشرفت انقلاب و رفع مشکلات کشور و مردم مهمترین دغدغه رهبر انقلاب است
آیت الله نظری خادم الشریعه به نقش مهم و ارزنده رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیشرفت و توسعه کشور اشاره کرد و گفت: همه تلاش و دغدغه رهبری پیشرفت دین، انقلاب و رفع موانع کشور و عموم مردم است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نظری خادم الشریعه امروز در دیدار جمعی از پرسنل و کارکنان نیروی انتظامی شرکت کننده در دوره بصیرت افزایی، تربیت دینی را مایه سعادت و به کمال رسیدن استعداد انسان دانست و گفت: تربیتی که بر مبنای دین، اسلام، قرآن و ائمه اطهار (ع) باشد موجب رفع نیازمندی‌های بشر در هر اموری خواهد.
 
وی با بیان این که انسان در هر اموری نیازمند تعلیم، تعلم، تذکر و دستگیری دارد، افزود: همان طوری که دستگیری و خیررسانی به هم نوع لازم و ضروری است، انسان در موضوع تربیت اخلاقی نیز نیاز به دستگیری دارد.

استاد سطح عالی حوزه علمیه با اشاره به این که خانواده، جمعیت‌های مذهبی و علما به نوبه خود نقش بسیار مؤثر و مهمی در تربیت دینی و اخلاقی انسان دارند، بیان داشت: باید محیط علم، تعلیم و تعلم به محیط خیر رسانی تبدیل شود و این خیر معنای عام دارد.

وی با بیان این که متابعت از دین خدا مهم‌ترین عامل نگهدارنده خیر بشر است، خاطرنشان کرد: اسلام، دین، پیامبر، امام و عالم به عنوان کسانی که در این صحنه قدم برداشتند و عمر خود را صرف کردند خیر آن‌ها مربوط به امور عام و تام بوده و جنبه همگانی و همه جانبه دارد.

استاد سطح عالی حوزه علمیه با بیان این که در عصر غیبت این علما و فق‌های دین هستند که گسترش دهنده احکام و معارف دینی در جامعه هستند، بیان داشت: مردم در جامعه اسلامی باید از حضور علما و فق‌های دینی بیشتر بهره گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت، افزود: نیروی انتظامی مجموعه ممتازی در حفظ اساس نظام اسلامی است.

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه با بیان این که همه توان و تلاش نیروی انتظامی حفظ امنیت و آرامش برای عموم مردم است، گفت: مردم ما باید قدردان این مجموعه باشند که شبانه روزی تلاش می‌کنند تا امنیت و آرامش در همه مناطق کشور برقرار باشد.

آیت الله نظری خادم الشریعه در بخش پایانی سخنان خود به نقش مهم و ارزنده رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیشرفت و توسعه کشور اشاره کرد و گفت: ایشان شخصیتی باکمال، با جلال، با محبت و مدیری هستند که همه تلاش و دغدغه شان پیشرفت دین، انقلاب و رفع موانع کشور و عموم مردم است و همواره با رهنمود‌های خود کشور را در مسیر رشد و تعالی سوق می‌دهند. /۹۵۰/پ ۲۰۲/ب ۱
ایمانی
ارسال نظرات