۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۰۲۸۰۱

مراسم سالگرد شهادت علمدار روایتگری شهید ضابط برگزار شد

مراسم سالگرد شهادت علمدار روایتگری شهید ضابط برگزار شد
مراسم سالگرد شهادت علمدار روایتگری شهید حاج شیخ عبدالله ضابط با سخنرانی حجج الاسلام والمسلمین ماندگاری، جوشقانیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مراسم سالگرد شهادت علمدار روایتگری شهید حاج شیخ عبدالله ضابط، جمعه شب پس از اقامه نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجج الاسلام والمسلمین ماندگاری، جوشقانیان و آقای عظیم ابراهیمی روایتگر عرصه جنگ و شهادت در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری بهترین تعبیر برای فعالیت های شهید ضابط را جهاد تبیین برشمرد و گفت: حاج عبدالله ضابط آیات قرآن را به خوبی درک کرده و آن ها را نه تنها شنیده بلکه چشیده بود.

وی امید را نیاز جامعه امروز دانست و اظهار کرد: شهید ضابط مشکلات جامعه را مثل همۀ می دید اما همیشه نیمه پرلیوان و دستاوردهای انقلاب را به مردم معرفی می کرد، امید نیاز جامعه آن روز و امروز مملکت اسلامی ما است.

حجت الاسلام والمسلمین جوشقانیان شهید ضابط را دارای نفوذ کلام توصیف کرده و ابراز داشت: ذات صدای ضابط براساس معیارهای تبلیغی نمره قابل قبولی نبود اما همین اندازه کافی بود که فردی چند دقیقه پای صحبت های حاج عبدالله بنشیند، نفوذ کلامی داشت که ضعف صدای او را جبران می کرد.

وی ادامه داد: ضابط عناصر سخن را می شناخت و کلامش در سلول‌های وجود می نشست چرا که با همۀ باور سخن می گفت و پیوست صحبت هایش شهدا بودند.

ابراهیم پور با اشاره به اینکه شهدا ضابط را پسند کرده بودند، خاطرنشان کرد: این شهید زبان همۀ را بلد بود و با دل وسیع اش افراد بسیاری را جذب می کرد.

روایتگر عرصه مقدس شهادت با بیان اینکه ضابط در ایستگاه شهادت توقف کرد، اظهار داشت: پست های مختلفی به حاج عبدالله ضابط پیشنهاد شد اما او در ایستگاه شهادت ایستاد، کارهای ضابط نمایشی نبود و با همه وجود به زنده بودن شهدا باور داشت.

ارسال نظرات