۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۷۱۹۹۶۱

بیانیه سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کرمانشاه درپی اغتشاشات اخیر

بیانیه سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کرمانشاه درپی اغتشاشات اخیر
کرمانشاه ـ سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کرمانشاه درپی اغتشاشات اخیر بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان کرمانشاه درپی اغتشاشات اخیر امروز بیانیه ای صادر کرد. 

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَاتَّقوا فِتنَةً لا تُصیبَنَّ الَّذینَ ظَلَموا مِنکُم خاصَّةً ۖ وَاعلَموا أَنَّ اللَّهَ شَدیدُ العِقابِ

هتک حرمتی که این روزها به خیمه ها و پرچم های عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام شده و آتش زدن آنها و برخی صفحات قرآن مجید از سوی عده ای معلوم الحال به بهانه درگذشت یک شهروند ایرانی، خبری است که دل همه ارادتمندان و عاشقان خاندان عصمت و طهارت را به درد می آورد و مصیبت عظیمی برای مردم متدین و مذهبی ایران اسلامی می باشد و به خداوند تبارک و تعالی از این معصیت بزرگ باید پناه برد.

تخریب اموال عمومی و خصوصی، آتش زدن قرآن کریم، بقاع متبرکه، مساجد و پرچم کشورعزیزمان، تعرض به زنان محجبه و ولایت گناه نابخشودنی است

برخورد خشونت آمیز با حافظان و مدافعان غیور امنیت کشور به ویژه نیروی انتظامی، مطمئنا برخاسته از یک تجمع اعتراضی مطالبه گرایانه نیست و همراهی رسانه های بیگانه و تشویق و تأیید دولتمردان آمریکایی و صهیونیستی و هم چنین منافقین و گروهک های تجزیه طلب، از عمل این مغرضان، ابعاد مختلف آن را آشکارتر کرده است.

متأسفانه در حالی که مسئولین با جدیت در حال حقیقت یابی و ابهام زدایی از ماهیت ماجرا بودند، برخی جریانات فرصت طلبِ وابسته، سعی کردند با سوار شدن بر امواج احساسات مردمی با اغتشاشگری و برنامه هایی ضد دینی و ضد ملی، تجمعات را به سمت و سوی ساختار شکنی و اهداف براندازانه عوامل خارجی پیش ببرند.

جامعه ستایشگران و وعاظ و شعرایی آئینی استان کرمانشاه ضمن محکومیت این عمل شنیع و غیر الهی و غیر انسانی از همه اقشار متدین و محبان اهل بیت علیهم السلام می خواهد نسبت به چنین اعمال و رفتار خبیثانۀ شماری اراذل و اوباش و معاندان دین و اهل بیت علیهم السلام و جریان رسانه ای معاند که می کوشند حقیقت را پنهان  کرده و روایت دیگری از آن را ارائه کند، بیش از پیش هوشمندی و حساسیت خود را داشته باشند.

از جریان رسانه ای انقلابی و متدین می خواهیم در جهت تبیین این حقیقت گام های عملی و موثر بردارند و نگذارند عده ای از افراد بی ریشه و بی اساس و بی هویت، اعتقادات دینی را به سخره بگیرند؛ فی الحال زمانی است که باید غیرت و حمیت دینی خود را در دفاع از اهل بیت علیهم السلام و دستگاه حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به کار بست و وارد عمل شد.

تجربه بیش از چهار دهه ی انقلاب اسلامی نشان داده است که جامعه ما جامعه ای دین باور و دارای غیرت اسلامی است که این گونه حرکت های مذبوحانه، نظام اسلامی را از پیگیری مقتدرانه تحقق آرمانها و ارزش های دینی اش بازنخواهد داشت،” فَأَمَّا الزَّبَدُ فَیَذْهَبُ جُفَاءً”.

خداوند بر درجات امام راحل عظیم الشان بیفزاید و سایه مقام معظم رهبری را مستدام بدارد./1400/

ارسال نظرات