۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۷۲۴۹۲۸
به همت اداره کل امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه؛

اولین دوره از سلسله مسابقات «مطالعه پژوهی» برگزار می‌شود

اولین دوره از سلسله مسابقات «مطالعه پژوهی» برگزار می‌شود
اداره کل امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه خواهران اولین دوره از سلسله مسابقات «مطالعه پژوهی» ویژه طلاب استعداد برتر را برگزار می کند.
به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، اولین دوره از سلسله مسابقات «مطالعه پژوهی» ویژه طلاب استعداد برتر به همت اداره کل امور نخبگان و استعدادهای برتر معاونت پژوهش حوزه های علمیه خواهران برگزار می شود.

این دوره با عناوینی همچون «زن و خانواده»، «الگوی زن»، «زن و بازیابی هویت حقیقی»، «جایگاه و مسائل زنان در فرهنگ اسلام و تجدد» و «عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی اسلامی» برگزار خواهد شد.

برگزاری کرسی و نشست پژوهشی یا میزگرد علمی در خصوص محتوای کتب معرفی شده و نگارش مقاله علمی درخصوص موضوعات مطرح شده در کتب مزبور به منظور چاپ در مجلات استانی برخی از قالب های ارائه در اولین دوره از سلسله مسابقات مطالعه پژوهشی است.

از دیگر قالب های ارائه در این دوره می توان به «تبدیل محتوای کتاب به مفاهیم کوتاه و کاربردی مرتبط با موضوعات روز به منظور تهیه محتوای مناسب فضای مجازی در قالب اینفوگرافی، عکس نوشته و کلیپ» و «استخراج بروشور یا کتابچه با رویکرد پرسش و پاسخ با محوریت پاسخ به شبهات روز» اشاره کرد.

مطالعه و پژوهش در این دوره از پنج کتاب در حوزه زن و خانواده برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب خواهد بود و مهلت ثبت نام و شرکت در دوره نیز تا تاریخ ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ اعلام شده است.

اولین دوره از سلسله مسابقات «مطالعه پژوهی» برگزار می‌شود

ارسال نظرات