۱۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۱۰۰۰۰۵
رییس دفتر تبلیغات اسلامی:

هیچ انحرافی در کارنامه آیت الله مهدوی‌کنی وجود ندارد

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، از آیت الله مهدوی کنی به عنوان فردی خوش نام با سابقه علمی و مبارزاتی درخشان یاد کرد و گفت: هیچ نقطه تزلزل و اعوجاجی در کارنامه وی دیده نمی شود.
حجت‌الاسلام احمد واعظي رييس جديد دفتر تبليغات اسلامي
حجت الاسلام احمد واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به انتخاب آیت الله مهدوی کنی به عنوان رییس جدید خبرگان رهبری، گفت: با توجه به درخواست شمار زیادی از اعضای خبرگان رهبری از ایشان، انتخاب شدن آیت الله مهدوی کنی به عنوان رییس خبرگان محتمل بود.

وی آیت الله مهدوی کنی را از چهره های با سابقه و خوشنام نظام اسلامی دانست و تاکید کرد: آیت الله مهدوی کنی فردی خوشنام، خوش سابقه و شخصیتی عزیز در نزد طلاب تهرانی هستند.

حجت الاسلام واعظی بیان داشت: آیت الله مهدوی کنی در طول تمام دوران پس از انقلاب نسبت به مواضع امام راحل و رهبری و مواضع اصیل انقلاب اسلامی استواری خاصی داشته اند.

وی تصریح کرد: رییس جدید مجلس خبرگان رهبری در همه تلاطم های بعد از انقلاب هیچ نقطه اعوجاجی و زاویه گرفتن از مسیر انقلاب در کارنامه ایشان دیده نشده و این مساله بسیار مهم است.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم افزود: در منزلت علمی و معنوی ایشان همین بس که حضرت امام ایشان را به عنوان تولیت مدرسه مروی تهران معین و منصوب کردند.

وی افزود: در وقف نامه مدرسه علمیه تهران مرقوم است که تولیت این مدرسه باید اعلم علمای تهران باشد و این گونه هم هست، انتصاب ایشان به عنوان تولیت این مدرسه علمیه از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام راحل این پیام را داشت که در میان علمای تهران از هر نظر اعلم هستند.

رییس جدید دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، با اشاره به سوابق انقلابی و مبارزاتی آیت الله مهدوی کنی گفت: آیت الله مهدوی کنی قبل از انقلاب اسلامی نیز مدام در حال مبارزه با رژیم شاه بود و بارها دستگیر و روانه زندان شدند. /924/ت302/ص
ارسال نظرات