۱۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۰:۳۰
کد خبر: ۱۰۰۰۲۹

دومین دوره تخصصی روز‌نامه‌نگاری در حوزه علمیه خراسان در حال برگزاری است

خبرگزاری رسا ـ دومین دوره تخصصی مهارت ‌های روزنامه ‌نگاری ویژه طلاب خواهر و برادر حوزه علمیه خراسان در حال برگزاری است.
دوره آموزشي+كلاس درس+ درس حوزه
حجت الاسلام محمدرسول رمضانی، مسؤول دفتر فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خراسان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد اظهار داشت: دومین دوره تخصصی مهارت‌های ژورنالیستی در حوزه علمیه خراسان با هدف تربیت نیروهای تخصصی در زمینه روزنامه‌نگاری از هفدهم اسفند ماه در محل مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در حال برگزاری است.

وی آشنایی با مهارت‌ های عمومی روزنامه ‌نگاری را از اهداف برگزاری این کارگاه عنوان کرد و افزود: تمامی طلاب خواهر و برادر حوزه علمیه خراسان می توانستند در این دوره شرکت کنند.

حجت الاسلام رمضانی اتمام سطح یک در حوزه علمیه خراسان و ارائه یک قطعه عکس و کپی شناسنامه را از شرایط حضور در این دوره دانست و خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان فرصت داشتند تا هفتم اسفند برای نام‌ نویسی در این حوزه به دفتر فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خراسان مراجعه کنند.

وی یادآور شد: دومین دوره تخصصی مهارت ‌های روزنامه ‌نگاری هفدهم و هجدهم اسفند ماه در مشهد برگزار می شود که در این دوره مهارت هایی همچون خبرنویسی، گزارش نویسی، مصاحبه، مشکلات و موانع، مدل ها و راهکارها و هم اندییشی و تبادل تجربیات مورد بحث و بررسی قرار می گیرند./934/پ202/ص
ارسال نظرات