۱۹ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۱۰۰۱۵۹
صبح امروز در قم؛

آزمون تشکیل پرونده تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آزمون تشکیل پرونده تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم،‌ صبح امروز با حضور بیش از دو هزار مبلغ در قم برگزار شد.
آزمون تشکیل پرونده تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، این آزمون در سه مقطع تحصیلی سطح یک، دو و سه حوزه با حضور 2250 داوطلب در شبستان نجمه خاتون آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد.

بر اساس این گزارش،‌ داوطلبان به هشتاد پرسش در زمینه احکام، تفسیر، حدیث و مباحث سیاسی و اجتماعی همچون وصیت نامه امام،‌ قانون اساسی، سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره تبلیغ، به مدت صد دقیقه پاسخ دادند.

شایان ذکر است،‌ کسانی که موفق به کسب امتیاز لازم در این مرحله شوند لازم است در آزمون تعیین سطح علمی تبلیغی، منبر و خطابه و دوره پودمانی تبلیغ شرکت کنند.

گفتنی است،‌ با توجه به این که از یک سو،‌ بخشی از طلاب حوزه های علمیه همه ساله برای ادامه و تکمیل تحصیل به حوزه علمیه قم مهاجرت می کنند، و از سوی دیگر،‌ بخشی از مبلغان به دلیل اشتغال، هجرت و ادامه تحصیل در بخش های دیگر از گردونه شبکه تبلیغی خارج می شوند، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم،‌ به منظور به روز رسانی و تکمیل شبکه تبلیغی خود، همه ساله آزمون های تشکیل پرونده تبلیغی برگزار می کند./919/پ202/ص

ارسال نظرات