۱۹ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۰۰۱۹۱
جانشین فرمانده کل سپاه:

رهبر معظم انقلاب عمود مستحکم خیمه انقلاب هستند

خبرگزاری رسا ـ جانشین فرمانده کل سپاه، مقام معظم رهبری را عمود مستحکم خیمه انقلاب و مظهر تجلی روح و اراده یک ملت بزرگ توصیف کرد و بیان داشت: ایشان در طول بیش از بیست سال مدیریت خود بر انقلاب اسلامی توانستند از ملت ایران در عصر جدید یک الگوی شکست ناپذیر بسازند.
جانشين فرمانده کل سپاه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، سردار حسین سلامی، جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران امروز در چهارمین یادواره سرداران و 800 شهید شهرستان بهشهر در مصلی این شهرستان افزود: ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی در دوران مختلف این انقلاب دین خود را به انقلاب و نظام ادا کردند و لایق بهترین ها هستند.

وی اظهار داشت: اگر ایستادگی و غیرت شهدا و خانواده های آنان در طول دفاع مقدس وجود نداشت، از استقلال و آزادی امروز خبری نبود.

سلامی بیان داشت: ما همه زندگی خود را مدیون غیرت و جوانمردی این شهدا هستیم و یادواره های شهدا در واقع مصداق عینی، ظاهر و آشکاری است تا ثمره های دلنشین ایستادگی را آیندگان تجربه کنند.

وی اضافه کرد: شهدا رمز جاودانگی یک ملت، راز افتخار و اقتدار و درخشش تاریخ یک ملت هستند که نباید با گذر زمان به دست فراموشی سپرده شود.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی تصریح کرد: سیاست بازان داخلی و خارجی با برنامه ریزی های مختلف در پی آن هستند تا بنای ایران اسلامی برچیده شود و برنامه های مختلف آنان نیز پاتک و ضد حمله ای برای مقابله با ایران است.

سلامی ادامه داد: آمریکا و سردمدارانش می خواهند به بهانه های مختلف و با راه انداختن جریان ها و اختلافات داخلی، جریان بیداری اسلامی را ناتوان سازنند و بگویند ایران اسلامی از درون با مشکل مواجه است.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه درایت و هوشیاری ولی امر مسلمین و بصیرت روز افزون ملت، در هر برهه از زمان مانع بزرگی در اجرای برنامه های مختلف دشمنان بوده و مردم ما در راهپیمایی عظیم 22 بهمن و  محکوم کردن فتنه 25 بهمن امسال، به جهانیان نشان دادند که هنوز خواستار آرمان های بلند و عظیم این انقلاب هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه، مقام معظم رهبری را عمود مستحکم خیمه انقلاب و مظهر تجلی روح و اراده یک ملت بزرگ توصیف کرد و بیان داشت: ایشان در طول بیش از بیست سال مدیریت خود بر انقلاب اسلامی توانستند از ملت ایران در عصر جدید یک الگوی شکست ناپذیر بسازند.

سلامی افزود: امروز بهترین روزهای این انقلاب است چرا که خورشید زوال و نابودی دشمنان در حال غروب است و خوشبختانه خورشید اسلام در وسط آسمان و در حال درخشش است.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان این که صهیونست‌ها که روزی رویای از نیل تا فرات را در سر می‌پروراندند امروز در باریکه‌ای در شرق مدیترانه بین مرگ و زندگی دست و پا می‌زنند، تصریح کرد: ارتش افسانه‌ای صهیونیست با قدرت حزب الله لبنان در هم فرو ریخته شد و دیگر هیچ نشانه‌ای از آن قدرت‌های افسانه‌ای وجود ندارد.
 
وی ادامه داد: جسد نحیف قدرت ظاهری و پوشالی آمریکا که در زیر پوسته‌ای از یک عملیات سنگین مخفی شده بود امروز به پوکی رسیده است.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران در ادامه با اشاره به خیزش های اخیر مردمی در خاورمیانه اظهار داشت: حرکت های مردمی در این کشورها برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است و برنامه های آنان برگرفته از نسخه مقاومت و ایستادگی ملت ایران است.

سلامی با بیان این که باید در هر برهه از زمان وفادار انقلاب باشیم افزود: نباید برنامه های مختلف فرهنگی دشمنان در اراده ما نسبت به ادامه راه انقلاب خلل ایجاد کند و باید همواره در ادامه راه انقلاب ثابت قدم باشیم./950/پ202/ص
ارسال نظرات