۱۹ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۲۲۱
صبح امروز در اهواز برگزار شد؛

نخستین گردهمایی هیأت امنای حوزه علمیه خواهران خوزستان

خبرگزاری رسا ـ نخستین گردهمایی هیأت امنای حوزه علمیه خواهران خوزستان، صبح امروز در بیت نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.
حجت الاسلام رسول ابراهيميان معاون امور شهرستان هاي حوزه هاي علميه خواهران نخستين گردهمايي هيأت امناي حوزه علميه خواهران خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز،  نخستین گردهمایی هیأت امنای حوزه های علمیه خواهران خوزستان ظهر امروز با حضور حجت الاسلام رسول ابراهیمیان، معاون شهرستان های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور و حجت الاسلام قدرتی، مدیر هیأت امنای حوزه‌های خواهران کشور در اهواز برگزار شد.

گفتنی است در این دیدار، مسعود بهرام پور،مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز و ائمه جمعه شهرستان های امیدیه، بهبهان، ماهشهر، باوی و هندیجان حضور داشتند.

در این گردهمایی حجت الاسلام ابراهیمیان، مسؤول امور شهرستان های حوزه علمیه خواهران کشور با بیان این که با بیان این که در سال 89 دویست و هفتاد و سه مدرسه علمیه خواهران با یک نظام درسی و تشکیلاتی در کشور وجود دارد، اظهار داشت: از میان این تعداد مدرسه علمیه بیست و هفت هزار و سیصد و سی و دو نفر طلاب مشغول به تحصیل در مدارس علمیه خواهران سراسر کشور وجود دارد.

وی ادامه داد: وضعیت زیر ساخت های مدارس علمیه خوزستان در مقایسه با گذشته بسیار فرق کرده و این مدارس شکل مطلوب و بهتری را به خود گرفته اند که از میان پروژه های زیر ساختی مدارس علمیه خواهران کشور 10 پروژه در استان خوزستان پی ریزی و در سال های آینده باید شاهد افتتاح این پروژه ها در این استان عالم پرور باشیم.

معاون امور شهرستان های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور  خاطرنشان کرد: دروس حوزه علمیه برادران از دروس رایج حوزه های علمیه کشور است در صورتی که دروس حوزه علمیه خواهران به جهت یک هدف خاص طراحی شد که به عنوان یک مبلغ، نویسنده، سخنران، محقق و استاد آماده بشوند تا در سطح دبیرستان ها، مدارس راهنمایی و دانشگاه ها دین مبین اسلام و مبانی دینی را برای قشر محصل جامعه تبلیغ و تبیین کنند./945/پ202/ص
ارسال نظرات