۲۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۱۰۰۲۶۴
آیت الله نورمفیدی:

هوشیاری آیات هاشمی و مهدوی کنی آب سردی بر آتش فتنه دشمنان بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان هوشیاری و بزرگ منشی آیت الله هاشمی و آیت الله مهدوی کنی را آب سردی بر آتش فتنه انگیزی دشمنان نظام دانست و گفت: این دو شخصیت ارزنده نظام اسلامی با این اقدام خود همه توطئه های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کردند.
آيت الله نور مفيدي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان امروز درخطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به برگزاری نهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری و انتخابات هیأت رییسه این مجلس، گفت: انتخاب رییس جدید این مجلس و اعضای هیأت رییسه آن در فضایی کاملاٌ صمیمی برگزار شد.

وی به جوسازی های قبل از برگزاری این اجلاسیه از سوی دشمنان نظام اشاره کرد و با بیان این که دشمنان تلاش کردند که فضای حاکم بر مجلس خبرگان رهبری را رقابتی جلوه دهند، افزود: دشمنان نظام اسلامی با تبلیغات رسانه ای سعی کرده بودند که فضای اختلاف و درگیری را در میان بزرگان نظام تبلیغ کنند.

امام جمعه گرگان با بیان این که همه تلاش دشمن برای اختلاف و درگیری بین دو شخصیت مبارز و انقلابی کشوری یعنی آیت الله هاشمی و آیت الله مهدوی کنی خلاصه شده بود، گفت: تلاش مخالفان داخلی و خارجی برای تاریک جلوه دادن فضای مجلس خبرگان با هوشیاری و بزرگ منشی علمای کشور خنثی شد.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به این که رسانه های غربی در اخبارخود به این مسأله دامن زده بودند، ادامه داد: این در حالی بود که نهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری و انتخاب رییس و هیأت رییسه این مجلس در فضایی کاملاً دوستانه و صمیمی برگزار شد و آیت الله هاشمی رفسنجانی با هوشیاری و بزرگواری با حضور آیت الله مهدوی کنی از کاندیداتوری برای ریاست خبرگان کناره گیری کرد و این اقدام دست ردی بر همه توطئه های دشمنان انقلاب بود.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به این که آیت الله هاشمی رفسنجانی اعلام کرد که من در دوره قبلی هم به آیت الله مهدوی کنی پیشنهاد ریاست خبرگان رهبری را دادم، اما ایشان خودشان نپذیرفتند، گفت: آیت الله مهدوی کنی نیز در اجلاسیه این اقدام آقای هاشمی تشکر کردند.

وی، هوشیاری و بزرگ منشی آیت الله هاشمی و آیت الله مهدوی کنی را آب سردی بر آتش فتنه انگیزی دشمنان نظام دانست و گفت: این دو شخصیت ارزنده نظام اسلامی با این اقدام خود همه توطئه های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کردند.

امام جمعه گرگان در ادامه سخنان خود به دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ایشان در این دیدار نسبت به گسترش فضای تهمت و افتراء در جامعه اسلامی هشدار دادند.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که مقام معظم رهبری فراگیر شدن فضای تهمت و افتراء در کشور را خطرناک توصیف کردند، گفت: ایشان این گونه اقدامات را خلاف شرع و عقل سیاسی دانستند.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به این که امروز همه تلاش دشمنان نظام اسلامی در جهت سوء استفاده از اختلاف  و تفرقه در کشور خلاصه شده است، ادامه داد: نباید از توطئه افکنی دشمنان در داخل کشور غافل شویم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات اخیر در منطقه خاورمیانه اشاره کرد و گفت: همه سعی و تلاش آمریکا و غرب بر این است که نگذارند ایران برای این کشورهای منطقه و خاورمیانه یک الگو باشد و با توجه به موجی که به حرکت در آمده، آنها نمی توانند سوار بر این موج شوند، اما سعی دارند علیه ایران سمپاشی کنند و ضعف های ایران را بزرگ جلوه دهند و این موج را به سمت خود هدایت کنند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری همچنین به سالروز بزرگداشت شهدا و همچنین سالروز تشکیل بنیاد شهید به دستور حضرت امام(ره) اشاره کرد و گفت: خداوند متعال در قرآن فرموده کسانی که در راه خدا کشته می شوند، مرده نیستند، بلکه در آن دنیا بر سر سفره میهمانی خدا قرار می گیرند و از این کار خوشحال هستند./950/پ202/ع

ارسال نظرات