۲۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۱۰۰۳۳۳

دیدار اعضای شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با مراجع تقلید و علما

خبرگزاری رسا ـ شماری از اعضای شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری، با حضور در شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو کردند.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عباس امیری فر رییس و شماری از اعضای شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری، روز شنبه با حضور در شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلیدو علما دیدار و گفت و گو کردند.

بر اساس این گزارش، اعضای این شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری ابتدا در دفتر آیت الله علوی گرگانی حضور یافته و ضمن ابلاغ سلام دکتر احمدی نژاد رییس جمهور به وی، گزارشی از اقدامات و برنامه های این شورا ارائه کردند.

در این دیدار آیت الله علوی گرگانی با قدردانی از خدمات و تلاش های دولت، توصیه هایی به مسؤولان ارائه و آنها را به رسیدگی بیشتر به محرومان توصیه کرد.

وی با بیان اینکه مراجع حامی دولت، نظام و رهبری هستند، تاکید کرد: نباید اجازه داد دولت تضعیف شود و در هر برنامه ای که اجرا می شود باید مراقب بود که حرکات و اقداماتی که صورت می گیرد مورد تایید آموزه های دینی باشد.

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه هدف مراجع و رهبری این است که نظام اسلامی حفظ شود، تاکید کرد: این نظام زیر سایه ولایت امام زمان و ولایت فقیه قابل قیاس با هیچ نظامی نیست.

اعضای شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری سپس در دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی حضور یافته و به صورت محرمانه و بدون حضور خبرنگاران با وی به دیدار و گفت و گو کردند. /924/پ202/ص
ارسال نظرات