۲۲ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۱۰۰۴۴۴
آیت الله طبرسی:

انحراف از مسیر آرمان‌های شهدا، حیات نظام اسلامی را خدشه‌دار می‌کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که شهدا با نثار خون پاکشان سبب عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند، خاطرنشان کرد: اقتدار امروز این نظام در عرصه بین المللی مدیون شهدای عزیز است.
آيت الله نور الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار رییس و معاونان سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در ساری با گرامیداشت سالروز تأسیس این سازمان در سال 58 وظیفه کارکنان این مجموعه را بسیار سنگین توصیف کرد و گفت: سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در نهادینه‌کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نقش مهمی بر عهده دارد.

وی با تأکید براین که همه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه وظیفه دارند، افزود: ادامه حیات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نظام اسلامی در حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا است.

امام جمعه ساری با بیان این که سرمایه‌گذاری در جهت نهادینه‌کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بسیار ضروری است، تصریح کرد: خدشه‌دار شدن آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا خسارت‌های جبران‌ناپذیری برای کشور خواهد داشت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که شهدا با نثار خون پاکشان سبب عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند، خاطرنشان کرد: اقتدار امروز این نظام در عرصه بین‌المللی مدیون شهدای عزیز است.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که همه ما در برابر شهدا وظیفه داریم، گفت: نباید اجازه دهیم خون پاک شهدای این انقلاب الهی پایمال شود.

امام جمعه ساری، با بیان این که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال کمرنگ کردن ارزش‌های شهدا در کشور به ویژه در میان نسل جوان هستند، ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عاملی مهم برای خنثی‌کردن توطئه‌های شوم دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به این که مردم این استان در هشت سال دفاع مقدس ده هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کردند، ادامه داد: افزون بر این چهارصد طلبه و روحانی مازندرانی نیز در راه اسلام و حفظ انقلاب به شهادت رسیدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را مایه افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران معرفی کرد و گفت: خدمت به این خانواده ها وظیفه همگان است و از پاداش اخروی بسیار بالایی برخوردار است.

رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران نیز در این دیدار با اشاره به این که این سازمان در طول سال‌های اخیر در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه اقدامات گسترده‌ای را انجام داده است، گفت: نهادینه‌کردن این فرهنگ ناب اسلامی وظیفه همه مردم و نهادهای دولتی است.

حمید علی صمیمی، رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان این که همه ما مدیون شهدا و خانواده های آنها هستیم، افزود: شهدا با نثار خون پاکشان سبب عزت و اقتدار برای انقلاب اسلامی شدند./950/پ202/س
ارسال نظرات